Minkä ikäiseksi antaisit nukkua yhdessä?

• Viestiketjun aloittaja "mietiskelijä"
  • Ensimmäinen viesti
"mietiskelijä"
Tyttö 12, poika 11, ovat olleet kavereita vauvasta asti. Minkä ikäiseksi asti antaisit kyläillä toistensa luona ja telttailla kesäisin jne.? Lapset olivat varsin tuohtuneita, kun puhuttiin kahdenkeskisen kesätelttailun joskus loppuvan... Viime kesään asti myös saunoivat yhdessä. Nyt se kuitenkin on kielletty.

ookl
Jos kuvittelisin että saunominen on kielletty niin luultavasti kielletty olisi myös yökyläily. Mieluiten toisin päin eli ensin kiellettyä olisi yökyläily tai telttailu sen jälkeen jos saunominen ellei se tunnu luontevalta.

"mietiskelijä"
Poika oli kommentoinut tytön rintojen alkaneen kasvaa, siksi kiellettiin saunominen. Jotenkin se tuntui niin seksuaaliselta. Muuten ei ole osoittanut mitään seksuaalista mielenkiintoa tyttöä kohtaan.

[QUOTE="mietiskelijä";30502999]Poika oli kommentoinut tytön rintojen alkaneen kasvaa, siksi kiellettiin saunominen. Jotenkin se tuntui niin seksuaaliselta. Muuten ei ole osoittanut mitään seksuaalista mielenkiintoa tyttöä kohtaan.[/QUOTE]

Entäs sitten? Mistä tiedät, vaikka poika olisi homo?

"harmaa"
[QUOTE="mietiskelijä";30502999]Poika oli kommentoinut tytön rintojen alkaneen kasvaa, siksi kiellettiin saunominen. Jotenkin se tuntui niin seksuaaliselta. Muuten ei ole osoittanut mitään seksuaalista mielenkiintoa tyttöä kohtaan.[/QUOTE]

Poika teki havainnon ja kertoi siitä. Vaikka olisikin ollut seksuaalista, musta tuo kieltäminen oli väärin. Poika oppi heti että seksuaalinen tuntemus on paha ja siitä seuraa rangaistus. Jatkossa se pitää huomionsa omana tietonaan sitten...

Mä olisin varmaan jutellut tuossa vaiheessa murrosiän tuomista muutoksista ja siitä olisi ollut luontevaa jatkaa keskustelua pieneen seksivalistustuokioon jos tilanne sitä vaatisi. Välttämättä ei edes vaatisi, ei tuo välttämättä ollut seksuaalinen huomio pojaltasi.

"Pellervo"
Minä olen telttaillut ja saunonut ja elänyt veljien kanssa kuten olen itse parhaaksi katsonut, jossain vaiheessa sitten sitä ei enää mennyt samaan aikaan saunaan ja muuta, varmaan joskus n.13 vuotiaana... muttei siitä sen enempää mitään puhuttu.
Pikkuveljen kanssa nukuin samassa huoneessa kunnes muutin pois kotoa.

N93
Meillä saunottiin sisarusten kesken siten, että minä olin 14 ja veljet 13 ja 12. Yleensä äidin kanssa saunassa. Veljet halusivat sitten kahdestaan alkaa saunomaan ja siinä vaiheessa meillä muuttui.

....
Oikeesti... jos ne panna haluaa niin ne tekee sen kyllä vaikka päiväsaikaan.

Keskittykää ennemmin siihen ehkäisyvalistukseen, kuin tuollaisiin naurettaviin aatamin aikaisiin kieltoihin.

[QUOTE="harmaa";30503004]Poika teki havainnon ja kertoi siitä. Vaikka olisikin ollut seksuaalista, musta tuo kieltäminen oli väärin. Poika oppi heti että seksuaalinen tuntemus on paha ja siitä seuraa rangaistus. Jatkossa se pitää huomionsa omana tietonaan sitten...

Mä olisin varmaan jutellut tuossa vaiheessa murrosiän tuomista muutoksista ja siitä olisi ollut luontevaa jatkaa keskustelua pieneen seksivalistustuokioon jos tilanne sitä vaatisi. Välttämättä ei edes vaatisi, ei tuo välttämättä ollut seksuaalinen huomio pojaltasi.[/QUOTE]

:flower:

Yhteistyössä