Minkä ikäinen teillä vauva oli kun mies suostui lähtemään esim. Kauppaan vauvan kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja "Sannis"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Sannis";28915751]Sanoo syyksi sen jos vauva alkaa itkeä kaupassa tai sille tarvitsee vaihtaa vaippaa jossain muualla kuin kotona. Eikä auta kun sanon, että meillä menee vauvan kanssa kaksinkin kauppareissut kivasti kun viihtyy leluja tutkien vaunuissa ja kaupassa jossa käymme on todella hyvä lastenhoitohuone jos tarvetta tulee.[/QUOTE]

Hoitaako mies ylipäätään vauvaa? Voitko jättää vauvan hänelle kotiin vaikka sen kauppareissusi ajaksi?

Niin ja eikö sekään auta että lupaat itse hoitaa ne vaipanvaihdot yms reissun tai kyläilyn aikana?
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"vieraana"
Öh...sen ymmärtäisin jos mies ei uskaltaisi ihan pienen esikoisen kanssa kaksin lähteä, jos on vielä epävarma omasta osaamisestaan vauvan hoidossa, mutta ap:n tilannetta en ymmärrä lainkaan. Osallistuuko mies olleenkaan lapsen hoitoon kotona? kuulostaa siltä että mies käyttäytyy kuin hänellä ei lasta olisikaan. itse en tuollaista kyllä katsoisi ollenkaan. meillä mies on ekasta päivästä asti hoitanu lasta ihan yhtälailla kun minäkin.
 
Meillä vauva taisi olla melkein kuukauden ikäinen, kun käytiin ekan kerran kaupassa. Emme viitsineet talvella pahimpaan tauti aikaan heti viedä ihmisten keskelle, joten sen takia meni noin kauan. Silloinkin käytiin muilla asioilla ja päätettiin samalla kertaa käydä ostoksilla. Vähän tuon jälkeen lähdimme ensimmäisen kerran reissuun useammaksi päiväksi.
 
Ukkokulta on roudannut skidejä mukana ihan alusta alkaen, sekä mun kanssa että itsekseen. Ei sillä käynyt mielessäkään ettei vauvan kanssa voisi mennä jonnekin tai ettei vauvan kanssa voi olla yksin sillä aikaa kun äiti on esim. kaupassa
 
njoo
kyllä meilläkin on liikuttu koko perheen voimin jo pienestä asti. ei se vauvan kanssa ole hirveen vaativaa turva istuimeen,muistaa maidot mukaan,vaipan vaihtoa yms voi tietty olla rteissussakin muta se onnistuu vaikka autossa tarpeen vaatien.
meillä lähinnä mies ei käsittänyt sitä että meidän lähes 1b ei kulje enään pelkällä maidolla vaan matkalla pitäis pysähtyä syömään oikeeta ruokaa ;D kun tämänkin sein ukon päähän niin kyllä se usko. anna ukkos jäädä kotiin sit murjottaa perkele
 
"Vieras"
2 viikkoa. Sekin vain sen takia, että piti pysyä kotona sisällä sen 2 viikkoa neuvolan/synnärin ohjeiden mukaan. Aikaisemminkin olisi muuten ollut vauva mukana.

Melko mielenkiintoinen mies sulla!?
 
"hmm"
Kuopus taisi olla 3 päivää vanha, kun käytiin ekaa kertaa koko perhe yhdessä kaupoilla. Esikonen oli vähän vanhempi. Silloin en itse halunnut pariin viikkoon lähteä, joten ukkokulta hoisi kauppa-asiat itsekseen ja minä sain levätä vauvan kanssa.
 

Yhteistyössä