ai jaa...Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:45-vuotias.
Eipä ole vielä kuulunut. Kohta kai tulevat??Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:ai jaa...Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:45-vuotias.
Joko väki palasi, millä tunnelmilla ja vireystasolla..?
Niin juu, meneehän sieltä aikaa matkata.Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:Eipä ole vielä kuulunut. Kohta kai tulevat??Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:ai jaa...Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:45-vuotias.
Toivottavasti ei herätä tullessaan....Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Niin juu, meneehän sieltä aikaa matkata.Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:Eipä ole vielä kuulunut. Kohta kai tulevat??Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:ai jaa...Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:45-vuotias.
Mä odotan meidän ulko-oven käyvän joskus aamuyölllä tai ehkä huomenissa..
Ei kyllä mä luulen että se jää soffalle kölläämäänAlkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:Toivottavasti ei herätä tullessaan....Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Niin juu, meneehän sieltä aikaa matkata.Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:Eipä ole vielä kuulunut. Kohta kai tulevat??Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:ai jaa...Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:45-vuotias.
Mä odotan meidän ulko-oven käyvän joskus aamuyölllä tai ehkä huomenissa..