Minä 20v. helmikuussa 21, mies maaliskuussa 28, 2 tyttöä joista toinen reilu 2v. ja toinen reilu 3kk. Taas raskaana viikolla 7+0.. <3 Yhdessä ollaan oltu vajaa 4½ vuotta joista vajaa 2½ vuotta naimisissa. <3
anteeksi mainostus, mutta jos joitan kiinnostaa koulukiusatun yh-äidin blogi, ni lukemaan vaan, tekstejä on vasta yksi, koska blogi on juuri aloitettu Äitinä, yksin
Minä 23 v, mies täyttää 29 v tänä vuonna. Hänellä edellisestä suhteesta pian 6 v tytär, minulla 3 v tytär ja yhteinen tytär 4 kk. Tänä vuonna 2 v naimisissa ollaan oltu.
Minä 22, tänä vuonna 23, samoin mieheni. Yhdessä oltu kohta 8 vuotta, ja naimisissa melkein 2 vuotta. 3 lasta, pian 6 vuotias tyttö, 3,5 vuotias poika ja 5 kk ikäinen poika
Minä olen 20 ja kihlattuni 24, molemmat täytämme vuosia kesällä ja silloin meillä tulee kaksi vuotta yhdessä. Ensimmäisen lapsen arvioitu saapumisaika on lokakuussa <3
minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?
Itse olen 27v. ja kihlattuni on 35v. Yhdessä ollaan oltu 3 vuotta ja syys-lokakuun vaihteessa olisi tulossa ensimmäinen lapsonen
Me ollaaan seurusteltu ihan teneistä; molemmat oli 17 vuotiaita. Eli kuusi vuotta tulee nyt syyskuussa.
Minä olen 22 pian 23 vuotias ja mies puolivuotta vanhempi. Kihloissa ollaan oltu 5 vuotta. Helmikuussa tuli 5 vuotta. Meillä on kaksi lasta ja haaveilemma kolmannesta. Esikoinen täyttää heinäkuussa 3 vuotta ja nuorempi täyttää heinäkuussa 2v. Meidän lapsilla ikäeroa 1v ja 13 päivää. Molemmat syntyneetheinäkuussa.
Minä 23 V/ Mies 42v/ oltu yhdessä 7kk
Ensimminen vauva tulossa:heart:
Itsellä aiemmasta suhteesta lapsi 1v 3kk, miehellä 10v myös.
Ollaan super rakastuneita:heart: