Minä vielä hetken 20, puoliso 21. Yhdessä on kuljettu kolmisen vuotta ja rapiat, naimisissa kohta puolitoista vuotta. Ensi vuonna lopputalvesta ei ole nelijalkaiset enää ainokaisia, jos kaikki menee hyvin
Minä 22v, mies 25v. Lapsia ei oo vielä, mut jos kaikki hyvin menee niin ens vuonna maaliskuussa on. Yhdessä 9kk, naimisissa 1kk. Tunnettu ollaan kymmenen vuotta.
No mä voin ihan rehellisesti laittaa, että minä 29 ja mies 31 vuotiaita, yhdessä 13 vuotta (välillä on ollut myös karikkoja), tytöt 8v., 4v. ja 3,5 kuukautta
Itse olen 23 vuotias ja mies 24 vuotta, meillä on 2,5v poika ja 3,5v tyttö, kolmatta lasta ollaan yrittämässä. :heart: Yhteisiä vuosia on kertynyt parin kuukauden päästä 7vuotta.
Minä 25, mieheni 27, tytär pian 2v (21.9) sekä toinen tulossa :heart:
Lokakuussa tulee seitsemän vuotta täyteen yhdessä oloa ja marraskuun 11. päivä vuosi naimisissa :heart:
Minä 25, mies kohta 30. Yhdessä olalan oltu kohta 5,5 vuotta josta 1,5 vuotta naimisissa. Poika 1,5 vuotta ja toinen tulossa maaliskuulle 2013 jos kaikki sujuu hyvin
Minä 27v, mies 24 kohta 25, yhteinen lapsi haaveissa. Yhdessä ollaan oltu 2,5v ja saman katon alla+kihloissa 6kk. Mulla edellisestä liitosta 7v tyttö ja 5v poika
Minä 22v ja mies 35v. Ollaan oltu yhdessä melkein 4 vuotta ja syyskuussa mentiin naimisiin häämatkalla vuoden yritykset palkittiin joten tällä hetkellä viikot 5+3:heart:
Minä olen (huomenna) 23vuotias ja mies 34vuotias. Tunnettu ollaan reilu 3vuotta ja naimisissa yli vuosi. Perheeseen kuuluu kaksi koiraa ja toukokuussa esikoisemme <3
Mahtavaa että teilläkin enemmän ikäeroa! Meitä alussa katsottiin todella pahasti, mutta olen onneni kukkuloilla enkä voisi itsekkään parempaa suhdetta toivoa!
Meillä kahden koiran sijasta kaksi kissaa
Onnea (huomisen) syntymäpäiväsi johdosta ja vielä enemmän onnea esikoisenne odotuksesta!!