minä 24v, mies 23v, yksi lapsi 8kk ja yhdessä 1v 8kk. eli alettiin tekee lasta 3 kk seurustelun jälkeen (heti tärppäs). joku vois luulla meitä hurjiks!
olen 27v ja mies 31. yhdessä on oltu 6v koht jasyksyllä tulee 5v asuttu yhdessä ja naimisiin mentiin 2006.mulla on 7v tyttö aiemmasta avoliitosta.ja yhteisiäon 1,8v ja 4kk tytöt
minä täytän piakkoin 22, tyttö samoihin aikoihin 3. Poitsu on melkeen 4,5w ja puoliso 23. Yhdessä ollaan oltu 5,5 vuotta, syksyllä tulee 5v kihloissa ja vuosi naimisissa.
Minä 22 ja mies 40, olemme seurustelleet 2,5 vuotta - josta yhdessä asuneet 2 vuotta. Samassa asunnossa meidän kanssa asustelee edellisestä suhteestani tytöt 4 & 5 vuotta.
Miehellä ennestään 3 lasta, jotka äidillään asuvat.
Ensimmäinen yhteinen lapsi tulossa rv 36+6 toisesta jo haaveilen
Minä 27 ja mies 30. Ollaan oltu yhdessä lokakuusta lähtien ja yhdessä asuttu tammikuusta etiäppäin. Nyt sitten muksu tulossa (rv 13+2) ja häät pidetään elokuussa. Ehkä ollaan joittenkin mielestä edetty vauhdilla, mutta mitä sitä enää tän ikäsenä odottamaan, jos kaikki tuntuu oikealta.
jaksa uskoa että täällä kaikki on ollu tyyliin 5-10v yhessä jotkut 20-25v naiset miehensäkaa,tarviiko sen takia laittaa kun muutkin laittaa,vaikka ei ois miestä ollenkaan tai on oltu 1v
Ollaan 23v pari. Yhdessä n. 2v. Esikoiseni edellisestä suhteesta nyt 2v 4kk. Yhteinen lapsi 1v 2kk ja kolmas lapsi joka on siis toinen yhteinen syntyy joulukuussa.