minkä ikäinen on teidän mielestä liian vanha haalareihin?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Meillä
pojalla oli vielä ekaluokkalaisenakin,mutta ei kyllä koulussa käyttänyt.Edellisvuotinen mahtui ja sitä vapaa-ajalla tykkäs käyttää,kätevä lumessa peuhatessa.

jadal
meillä oli vielä eskarilaisena haalari, itse sai valita.
Mun mieslestä sais haalria pitää vaikka teini-ikään asti, mutta eipä taida suostua ipanat siihen :D
Mä kyllä itse käytin vielä kymmenenvuotiaana ihan tyytyväisenä haalaria, ja suunnittelin kyllä koululaisellekin kotipuvuksi haalarin ostoa. Paljon kätevmpi haalari on kuin kaksiosainen puku, jos kunnolla myllää lumessa.

"vieras"
[QUOTE="vieras";21900653]Missä kunnassa /kaupungissa on eskarilaisella haalari?[/QUOTE]

Oulussa. Pojalla oli eskarin syksyllä haalari. Keväällä ei enää kelpuuttanut.
Itse työskentelen pvkodissa, jossa eskari ja on vielä ihan yleistä haalarin käyttö.

"äiti myös"
Meillä 3v jo protestoi haalarin vuoksi joten nyt 4v:nä sai kaksiosaisen. Minusta olisi ainakin muutaman vuoden saanut vielä haalaria pitää.
No todellakin olet nimimerkkisimukainen Lapamato! Annatko 3vuotiaan päättää mitä laittaa päälleen??? Meillä ainakin tänään +10asteessa, poika 5v halusi lähteä ulos ilman takkia, pipoa ja lapasia. Jotka äiti sitten lopulta pakotti laittamaan, sillä muuten ei olisi ulos asiaa paleltumaan...

Uskomattomia äitejä täällä... :(

Tyttö nyt ekalla ja talveksi ostetaan kaksiosainen. Eskarissa piti vielä haalaria ja taitaa vielä mahtua sama haalari talvellakin, saa pihalla siin haalarissa leikkiä.. Ja kun aiemmin joku kysyi, että millä paikkakunnalla haalareita pidetään eskarissa, niin Helsingissä yli puolet eskariryhmästämme oli viime vuonna haalareissa. Kouluun lähtöä pidän rajana, että ainakin koulumatkoille en enää lapselle haalaria laittaisi.

Yhteistyössä