3-kuisena minut vietiin vauvalaan (siis päiväkodin ryhmään, missä vain vauvoja) enkä koe saaneeni siitä mitään traumoja.
Jatkan vielä.Alkuperäinen kirjoittaja jo:Melko vauvana, oisko noin 9 kk ikäisenä pph:lle, myöhemmin päiväkotiin. En todellakaan ole traumatisoitunut. On todella hyvät ja läheiset välit vanhempiini, olen tasapainoinen ja rauhallinen ihminen ja menestynyt opinnoissa ja työelämässä. On pitkä vakaa parisuhde ja avioliitto ihanan miehen kanssa, mutta ei vielä lapsia.
Pakko kysyä, saitko traumoja seurakunnan kerhoista?Alkuperäinen kirjoittaja katti:7v olin kun menin kouluun, sitä ennen olin vain seurakunnan kerhossa.
En saanut, siellä oli mukavaa. Aika ujo olin lapsena, aina ollut, ehkä johtuen siitä kun en ole ollut lapsuudessa paljoa lapsiryhmissä, kaverikontaktit olivat muutama naapurin lapsi.Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:Pakko kysyä, saitko traumoja seurakunnan kerhoista?Alkuperäinen kirjoittaja katti:7v olin kun menin kouluun, sitä ennen olin vain seurakunnan kerhossa.
Samoin minä!Alkuperäinen kirjoittaja katmat:mä oon saanut olla kotona kouluikään asti, en oo päivääkään ollut hoidossa missään. Ja olen onnellinen siitä. Millään tavalla en oo jääny paitsi mistään tiedosta tai taidosta kuin ne, ketkä on ollu pienestä asti päiväkodissa.