samoin, samoinAlkuperäinen kirjoittaja höh:KOhta 3-kymppinen
Savanna, olen yllättynyt iästäsi, luulin että olet huomattavasti vanhempi. :ashamed:
Häh? Minäkö?Alkuperäinen kirjoittaja höh:KOhta 3-kymppinen
Savanna, olen yllättynyt iästäsi, luulin että olet huomattavasti vanhempi. :ashamed:
Niin minäkin. Mutta nyt en enää ihmettelekään hänen arvomaailmaansa, Savannahan on vielä ihan teini!Alkuperäinen kirjoittaja v:samoin, samoinAlkuperäinen kirjoittaja höh:KOhta 3-kymppinen
päätön oli oikeassaAlkuperäinen kirjoittaja 30 v.:Niin minäkin. Mutta nyt en enää ihmettelekään hänen arvomaailmaansa, Savannahan on vielä ihan teini!Alkuperäinen kirjoittaja v:samoin, samoinAlkuperäinen kirjoittaja höh:KOhta 3-kymppinen
Saitko mun yv? =)Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:44 ja AKElta tuli kirje et tarttis sit viedä poliisilaitokselle joku lääkärintodistuski ku toi 45 tulee mittariin
4 minuuttia siihen meniAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:päätön oli oikeassaAlkuperäinen kirjoittaja 30 v.:Niin minäkin. Mutta nyt en enää ihmettelekään hänen arvomaailmaansa, Savannahan on vielä ihan teini!Alkuperäinen kirjoittaja v:samoin, samoinAlkuperäinen kirjoittaja höh:KOhta 3-kymppinen
ei kauna kestää
juu sain ja vastasinki sulle mees lukeeAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Saitko mun yv? =)Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:44 ja AKElta tuli kirje et tarttis sit viedä poliisilaitokselle joku lääkärintodistuski ku toi 45 tulee mittariin
Mulle tuli mieleen että olenko mä jo lähettänyt sen sulle joskus :ashamed: ,muisti ihan heikko