Minkä ikäänen mies on mielestäsi liian vanha isäksi?

hmm...vaikea sanoa kun ihmiset on niin erilaisia. Ei tähän ole vastausta:D
Meilläkin perhevalmennuksessa oli ikäjakaumalta 22-45 eikä kukaan näyttäny joukosta selvästi erottuvan. Kaikki ensi kertaa liikkeellä joten ihan yhtä hyviltä ja tietysti myös hölmistyneiltä kaikki vaikutti:D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
sanosin, että yli 45-50 vee alkaa olee siinä rajoilla, että en soisi tulevan isäksi enää.

Voi kamala! just on rakas pikkuveli 24v kylässä ja kauheelta tuntuu, että ois jäänyt syntymättä vain siksi, että isänsä oli yli 5-kymppinen, kun viimisen poikansa teki. :(
 
minun
isoisäni oli 58 ikäinen kun isäni syntyi. Mummu oli 25 vuotta nuorempi häntä, mutta kuoli syöpään kun isäni oli ihan pieni. Joten isoisä kasvatti 7 lastaan yksin aikuisiksi.
 
nii
Nedraa peesaten: Riippuu varmasti tosi paljon ihmisestä - yllätys, yllätys! Ei munkaan isä, joka ei ole edes kuuttakymmentä vielä, olisi todellakaan hyvä pienen vauvan isä enää minun mielestäni. Joku toinen voi olla paljon paremmassa kunnossa vielä sen ikäisenä ja siitä vielä pari kolmekymmentä vuotta eteenkin päin. Mutta kyllä se varmaan alkaa tuo 60 - 65 olemaan melkee miehellä ku miehellä se viimenen ikä, että saisi jälkikasvunsa edes täysi-ikäiseksi suht järjissään ja kunnossa olevana, jos niinkun lapsen kannalta ajattelee...
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
sanosin, että yli 45-50 vee alkaa olee siinä rajoilla, että en soisi tulevan isäksi enää.
:LOL:
no mitäs hauskaa tuossa nyt oli. 'toki tiedän, että moni tulee isäksi tuossa iässä ja paljon vanhempanakin,mutta tää nyt oli vaan mun mielipide.
No huomaa, millaisia näkemyseroja on eri ihmisillä. Mun mielestä alle nelikymppiset on suureksi osaksi ihan kakaroita vielä (siis miehet). Naiset toki ovat usein aikuisia jo 25-vuotiaina.
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
sanosin, että yli 45-50 vee alkaa olee siinä rajoilla, että en soisi tulevan isäksi enää.
:LOL:
no mitäs hauskaa tuossa nyt oli. 'toki tiedän, että moni tulee isäksi tuossa iässä ja paljon vanhempanakin,mutta tää nyt oli vaan mun mielipide.
No huomaa, millaisia näkemyseroja on eri ihmisillä. Mun mielestä alle nelikymppiset on suureksi osaksi ihan kakaroita vielä (siis miehet). Naiset toki ovat usein aikuisia jo 25-vuotiaina.
aikamoinen yleistys...! :D
 
å
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
sanosin, että yli 45-50 vee alkaa olee siinä rajoilla, että en soisi tulevan isäksi enää.
Kyllä 50 v on turhan vanha. Ei enää muista millaista on olla nuori. Ei osaa olla "samalla taajuudella" lapsensa kanssa.
Niin se vaan on. Nähty monta kertaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
sanosin, että yli 45-50 vee alkaa olee siinä rajoilla, että en soisi tulevan isäksi enää.
:LOL:
no mitäs hauskaa tuossa nyt oli. 'toki tiedän, että moni tulee isäksi tuossa iässä ja paljon vanhempanakin,mutta tää nyt oli vaan mun mielipide.
No huomaa, millaisia näkemyseroja on eri ihmisillä. Mun mielestä alle nelikymppiset on suureksi osaksi ihan kakaroita vielä (siis miehet). Naiset toki ovat usein aikuisia jo 25-vuotiaina.
aikamoinen yleistys...! :D
Niin on...:eek:
 
Mielenkiinoisia näkemyksiä..tämän palstan perusteella lapset pitäisi TEHDÄ miehen ollessa 40-65 mutta naisen noin 24....:D Taas huomatkaa kuinka lapsellista nämä "minkä ikäisenä MUN mielestä pitäisi lapset saada" jutut on...
 

Yhteistyössä