Minkä horoskooppimerkkiä edustavaa lasta et haluaisi?

  • Viestiketjun aloittaja 4days
  • Ensimmäinen viesti
"link"
Skorpionia en halua, vesimieskin vähän siinä ja siinä. Mies on vesimies ja anoppi skorpioni. Anoppi on ainut ihminen, jonka kanssa en tule toimeen, ja se johtuu varmaan juuri horoskoopista.
 
"Leijonaäiti"
Meillä on rapuneiti ja härkäpäätyttö ja syksyllä tulossa todennäköisesti skorpioni...:D hyvin me on pärjätty, enkä kyllä vaihtaisi, hyvä se on, että lapsilla on vähän luonnetta ;)
 
"vieras"
En usko horoskooppi -höpötykseen enkä tiedä mitkä ovat lasten horoskoopit. Esikoinen taitaa olla kauris, kun on ihan loppuvuodesta syntynyt, mutta toinen ja kolmas on ?
 
"hehee"
Mikä vika kaksosissa?

Itse en jaksa leijonia, jousimiehiä, neitsyitä ja skorppareita, liian huomiotahaluavia ja vaikeita, ihan aikuisenakin.
Näinpä varmaan. Mun aurinkomerkki JA nouseva merkki löytyvät tuolta listalta, mutta kukaan ei ikinä arvaa niitä oikein. Ja kun kuulevat horoskooppini, ihmettelevät, että miten en ole ärsyttävä ja huomionhaluinen, hankala ja ylidramaattinen... Heh, ei ne horoskoopit ihan niin suoraan taida tätä elämäämme määrätä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28752300]Luonnehoroskoopit vaan sattuu pitämään paikkaansa.. Onhan se jännä miten ne voi olla totta, mutta niin ne vaan usein osuu oikeaan. Katsopas läheisesi tai omasi horoskoopin luonneanalyysi ja varmasti yllätyt! Ihan mielettömän tarkasti ja oikein ne kertoo luonteesta, ei se voi olla sattumaa.[/QUOTE]

Ok, minäpä voin käydä katsomassa, mutta kerro mistä sen katson. Käyn lukemassa ja tulen sitten raportoimaan.
 
"vieras"
Hmm.. Minä olen saanut taivaan sarvipäät perheekseni.. Mies on oinas ja lapset härkä ja kaunis. Minä olen neitsyt. :D :D Tuhoon tuomittu yhdistelmä horoskooppikirjojen mukaan. :D
 
"vieras"
Onko härkälapset sitten yleensä niin vaikeita? Itse olen lapsesta saakka saanut kuulla olevani kiltti ja helppo ihminen.

Mutta vastataan nyt sitten jotain: rapu tai oinas
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28753319]Ok, minäpä voin käydä katsomassa, mutta kerro mistä sen katson. Käyn lukemassa ja tulen sitten raportoimaan.[/QUOTE]

Niin...? Eikö niitä luonnehoroskooppisivuja nyt sitten olekaan kun joku niitä kaipasi?
 
"vieras"
Jep. Sain kuulla, että vaikea synnytyksenikin johtui siitä, että syntyvän lapsen horoskooppimerkki oli jotenkin ristiriidassa mun ja miehen merkkien kanssa. Ihan vakavalla naamalla tätä selitettiin. Kyllä vaikean anopin, synnytyksen ja närästyksen varmaan selittää horoskooppimerkillä, jos uskoa on.

Itse näen asian lähinnä niin, että lapsellani on paljon minun ja mieheni luonteenpiirteitä, vaikka lapsi, minä ja mies ollaan eri merkkiä. En sitten tiedä miten tämä selitettävissä, ehkä en ole vaan tarpeeksi perehtynyt noihin horoskooppeihin :)
 
Akire
Horoskoopit ovat humpuukia kuten homeopatia ja selvänäkeminen. Aikuinen ja rationaalinen ihminen ei usko niihin. Lehtien viikkohoroskoopit ovat toimittajaharjoittelijoiden keksimiä juttuja. Tieteellisissä tutkimuksissa horoskooppien luonnekuvauksissa ei ole havaittu mitään korrelaatiota. Ei yhdessäkään. Pysähtykäähän nyt miettimään ihan ajatuksella, eikä bimbometodilla, että mihin horoskoopit perustuvat.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja

Yhteistyössä