Et siis tehnyt hätääntynyttä aloitusta "onko Siwa auki" ?Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:Meil ei kans ollu leipää tänä aamuna! Leivoin sit sämbylöitä Ei haittaa meiän elämää jos on kaupat kii, kyl jotain aina löytyy kaapeist!
No niinpä ja kyllähän nyt kiskalta saa ja huoltsikoilta, ihmeellinen paniikki iskee osalle porukkaa näistä pyhistä.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Siis kyllähän yhden päivän selviää vaikka "päällään seisten",luulis että löytyis joka kodista jotain syötävää vaikka olevinaan olis kaikki loppu,just silloin kun se kauppa on kiinni.
No tunnustan, se olin mie harmaana!!! Oli sit pakko leipoo ne sämpylät kun täällä haukuttiin miut aamulla..Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Et siis tehnyt hätääntynyttä aloitusta "onko Siwa auki" ?Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:Meil ei kans ollu leipää tänä aamuna! Leivoin sit sämbylöitä Ei haittaa meiän elämää jos on kaupat kii, kyl jotain aina löytyy kaapeist!
sanos muuta..Alkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:No ei kerrassaan mittään helevetin paniikkia, pakkokos sinne on joka päivä päästä
niinpä niin!!Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Siis kyllähän yhden päivän selviää vaikka "päällään seisten",luulis että löytyis joka kodista jotain syötävää vaikka olevinaan olis kaikki loppu,just silloin kun se kauppa on kiinni.
Juu, aina sama juttu. Tavaraa tungetaan kärryyn ku oltas pommisuojaan kuukaudeksi menossa.. ja tosiaan heti pyhän jälkeen taas ollaan kaupassa haalimassa.Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Ja pyhäpäivää edellisenä päivänä ostetaan kun maailman loppu olis tulossa...ja pyhäpäivää seuraavana päivänä pitää ostaa kun olis varastot loppu!?
Mä arvasin!!!!Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:No tunnustan, se olin mie harmaana!!! Oli sit pakko leipoo ne sämpylät kun täällä haukuttiin miut aamulla..