Minkä aterian tilaat Mäkissä, entä Hesessä?

• Viestiketjun aloittaja "Sari"
  • Ensimmäinen viesti
"tutu"
Mäkissä usein miten mcfeastin, Hesellä joko kerrosaterian tai sitten juustoaterian isommilla ranskalaisilla. Hesellä tulee käytyä paljon harvemmin, kun minusta hampurilaiseen kuuluu ehdottomasti tomaatti, ja hesellä ei tomaattia saa kuin megahampurilaiseeen ja se on ihan liian iso mulle.

"vieras"
Molemmissa yleensä salaatin, kana mäkissä ja katkarapu hesessä, joskus hesessä kerrosateria. Hyvin harvoin käydään, muutama kerta vuodessa ja mäkissä kerta pariin vuoteen.

"tutu"
[QUOTE="tutu";23373850]Mäkissä usein miten mcfeastin, Hesellä joko kerrosaterian tai sitten juustoaterian isommilla ranskalaisilla. Hesellä tulee käytyä paljon harvemmin, kun minusta hampurilaiseen kuuluu ehdottomasti tomaatti, ja hesellä ei tomaattia saa kuin megahampurilaiseeen ja se on ihan liian iso mulle.[/QUOTE]

Niin ja aina lightcola ja majoneesi, joko mcfeast tai kurkku!

McDonalds'ssa joko Big Mac tai El Maco -ateria. Joskus joku muu, McFeast on kamalan mauton, se ei maistu juuri miltään.

Hesburgerissa yleensä kampanjatuotteen, viimeksi ostin kebab-hampurilaisen. Jos ei ole sopivaa kampanjatuotetta niin sitten yleensä tavallisen hampurilaisaterian.

"hmmm"
Mäkissä tilaan vaihtelevasti, yleensä mcfeast, elmaco tai quarter pounder cokiksella (ei light, mutta joka hemmetin kerta tuovat mulle lightin ja saan sitten käydä vaihtamassa sen...) ja hesessä kanasalaatin, kun ei siellä muuta syötäväksi kelpaavaa ole. :D

en mitään
en oo käynyt vuosiin. joskus 20 vuotta sitten opiskelijana kävin. Tilasin kai jonkun halpishamppiksen. tarjousjuuston tai jotain.Lapset yritän pitää pois. No esikoinen käy joskus kavereiden kanssa.

Yhteistyössä