Minkä verran hintaa haalarille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Haalari on 68cm reimatec (välikausi) tuplavetoketjulla. Pukua erittäin vähän käytetty, ainoastaan kerran pesty nyt myyntiä varten. Uutena taisin maksaa n. 80-90 euroa? Ei tahroja missään, ei kulumia tms.

Ja toinen haalari on reima 80cm talvihaalari, ei tahroja eikä kulumaa tässäkään, samoin kerran pesty myyntiä varten. Mukana Reiman villahattu samaa sarjaa. Haalarista maksoin uutena 70 euroa ja hatusta melkein 30 euroa (en muista tarkalleen).

Mitähän näistä kannattais pyytää, et saa vielä myytyäkin, mut ei ihan pilkkahintaan menis?

Mä oon ainakin tosi huono maksamaan käytetyistä. Ensinnäkin vanhaa mallia myydään/myytiin kaupoistakin pois 50-70% alennuksella, joten mun mielestä maksimihinnat noille pyörii siinä 20 euron tienoilla. Tai mä en ainakaan enempää maksais.

En ostaisi 68cm reimatecciä mihinkään hintaan. Sen ikäinen/kokoinen ei sellasella kyllä mitään tee. 80cm reiman haalarin voisin ostaa ehkä hintaan 20 euroa. Luultavasti en silti sitäkään ostaisi ollenkaan, koska sitten se voisi olla jo se tec.

Yhteistyössä