Kaipa tässä vähitellen päästään miestä ja minua tyydyttäviin kompromisseihin

Mies EI suostu värillisiin laattoihin, joten lattialaatat tulevat olemaan harmaat, seinälaatat valkoiset :headwall: Mua harmittaa, mutta kuten maikki kirjoitti, niin ovatpahan varma ja ajaton ratkaisu, kun laattojen vaihto on kallista ja aikaavievää. Mies puolestaan myöntyy siihen, että keittiön ja olkkarin välissä oleva seinäke on sitten minun inspiraatioideni kohde. Sitä saan maalata/tapetoida ja kaipa sitten täytyy jokunen värikäs tyynynpäällinenkin hankkia, kääk
Meidän makkariin maalataan yksi tehosteseinä (kaikkien seinien maalaamiseen eräs jääräpää ei suostu), kunhan väri on hillitty. Jokin liilalla taitettu harmaa (passaakohan merbaun punertavaan sävyyn?) tai muu harmaa tai ehkä luumunvärinen, kunhan ei ole kovin tumma, ovat nyt harkinnassa. Hmm. Muita hillittyjä värivinkkejä otan mielelläni vastaan (muut seinät, katto, listat, ovet valkoisia, lattia merbau, ruskeaa puuta oleva vaatekomero -tuo viimeisin on mulle suotu myönnytys

) Beige tuntuu liian värittömältä minun mielestäni.
Muiden makkareiden tilanne vielä auki. Tapetti on miehestäni nihkeä vaihtoehto, mutta jos löydän jonkin oikein hyvän, niin vastaus ei ole ehdoton ei (myönnytys tuokin, huoh). Tuota yhtä tehosteseinää mietin sitten vaihtoehtona muihinkin makkareihin -onkohan se kuinka hetkellinen muoti-ilmiö? Näyttääkö typerältä, jos joka huoneessa on yksi tehosteseinä?
Yleisiin tiloihin tulee sitten valkoiset seinät.
NO, väännetään vielä. Katiaana, mua kiinnostas nähdä niitä sun kuviasi. Jos haluat, niin laita tulemaan jmail1(at)jmail.fi