Minkä väriset seinät laittaisitte olohuoneeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Siis olohuoneesta tulee "intialaishenkinen" eli voimakkaita, mausteisia värejä. Seinät on tällä hetkellä valkoiset, joten milläs värillä ne maalaisin? Yksi seinä voisi olla vähän muita tummempi, itse asiassa saa olla jopa hyvinkin voimakkaan värinen.

Meillä kultaa, kanervanpunaista(vahva ja syvä väri)
Ja TUMMAN ruskeaa.
Eikä sitten paljon muuta väriä olekkaan.
Valaistus on tärkeä, kun on kysymys tummista väreistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Minä haaveileen seuraavaan makuhuoneeseen tuhannen ja yhden yön -teemaa. Kultaista, punaista, oranssia..
Mulla on vasta pöytäliina ja kaksi tyynynpäällistä hankittu. Ruokapöydän tuoleissa on viininpunainen samettipäällystä. Tuo tuhannen ja yhden yön -teema sopisi vielä varsin hyvin mun olohuoneeseeni. Riippuu siis vähän siitä, mitä muuta sinne löydän noiden parin jutun lisäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Meillä kultaa, kanervanpunaista(vahva ja syvä väri)
Ja TUMMAN ruskeaa.
Eikä sitten paljon muuta väriä olekkaan.
Valaistus on tärkeä, kun on kysymys tummista väreistä.

oho..luonnonvalkoinen unohtui...

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Minä haaveileen seuraavaan makuhuoneeseen tuhannen ja yhden yön -teemaa. Kultaista, punaista, oranssia..
Mulla on vasta pöytäliina ja kaksi tyynynpäällistä hankittu. Ruokapöydän tuoleissa on viininpunainen samettipäällystä. Tuo tuhannen ja yhden yön -teema sopisi vielä varsin hyvin mun olohuoneeseeni. Riippuu siis vähän siitä, mitä muuta sinne löydän noiden parin jutun lisäksi.

Koska sulla on jo jotain viininpunaista, suosittelisin jatkamaan sitä väriä. Valoa ja keveyttä antamaan passais hyvin luonnonvalkoinen ja kulta. Jos laittaa monia eri värejä, saattaa huoneesta tulla aikamoinen sekametelisoppa. :)

Oisko sulla kuvaa huoneesta? :)

Miksi et sais?
Koska mä olen alle 160 cm pitkä :D Joudun laittamaan tikkaat ruokapäydän päälle ylettääkseni maalaamaan ja melko varmaan joudun pitämään toisella kädellä jostain kiinni, kun maalaan. Mikään sabluunajuttu yläilmoissa ei siis onnistu.

Miksi et sais?
Koska mä olen alle 160 cm pitkä :D Joudun laittamaan tikkaat ruokapäydän päälle ylettääkseni maalaamaan ja melko varmaan joudun pitämään toisella kädellä jostain kiinni, kun maalaan. Mikään sabluunajuttu yläilmoissa ei siis onnistu.

Korkeammat tikkaat siis hankitaan :D

pi1207_450x150_rem.jpg

Miksi et sais?

Pokaa joku pitkä mies ravintelista ja anna vähän pimpsaa vaihtokauppana olkkarin maalaamisesta - ja kas ongelma on ratkaistu :)

Sitten ne on niin huterat, etten uskalla niiden varassa keikkua. Meillä on korkeat huoneet myös makkareissa ja viime kesänä kun niitä maalasin, oli jaloissa hytinää ja tutinaa. Olkkarin seinät ovat vielä huomattavasti korkeammat.

Sitten ne on niin huterat, etten uskalla niiden varassa keikkua. Meillä on korkeat huoneet myös makkareissa ja viime kesänä kun niitä maalasin, oli jaloissa hytinää ja tutinaa. Olkkarin seinät ovat vielä huomattavasti korkeammat.

Turvaudu maalatessasi siihen tietoon, että tämä nainen kera yhtä lyhyen miehensä maalasi tänään noin 6 metriä korkean tilan katosta alaspäin kokonaan!!! (ja vielä kahteen kertaan) :D

'Osaat tehdä kaikkea mitä haluat.'

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:
Turvaudu maalatessasi siihen tietoon, että tämä nainen kera yhtä lyhyen miehensä maalasi tänään noin 6 metriä korkean tilan katosta alaspäin kokonaan!!! (ja vielä kahteen kertaan) :D

'Osaat tehdä kaikkea mitä haluat.'
Kai se on sitten uskottava :D Kun vaan alkais kesäloma, niin pääsis hommiin. Ja eka tietty pitää päättää, minkä seinän maalaan.

Tuttu tunne, mua hirvittää vaihtaa verhoja 3.5m korkeaan huoneeseen :o saati että maalaisin.

Ei kukaan tuttu tulis maalaan?

Yhteistyössä