Minkä värisen maton mä nyt vaihdan tänne!!???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sannulii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sannulii

Aktiivinen jäsen
26.08.2007
5 666
1
36
kun meillä fiksuilla on ollut valkoinen ja se menee tietysti nopeasti likaiseksi..
nyt ollaan hankkimassa uutta

sohvat on peiget siis!!!
tv- taso tumman ruskea.. siispähkinä

samoin olohuoneen pöytä
lipasto on valkoinen

joku piristeväri?..mull aesim vihreä missä isoja ruskeita oksia joiss a vaaleat kukkaset j atuo muuten neutraaliin sisustukseen vähän väriä ja eloa. vihreillä j aruskeill akoristetyynyillöä saa samaa sävyä muuallekkin kämppään

no mä mietin aika neutraaleja värejä

mutta pelkään tumman ruskean tekevän liian tumman vaikutelman

tuota vaalen vihreää mietin kanssa

ja harmaata.. mutta kun mikään ei sovi

No ei ainakaan beigeä, ruskeaa tai valkoista. Mä en pystyisi elämään tuollaisessa kämpässä. Kannatan myös kontrastia - se voikin olla vaikka mikä väri riippuen mieltymyksistä. Turkoosi, punainen, tummanpunainen, lime, oranssi, musta. Ei harmaa.

Värin voi yhdistää sitten koristetyynyillä sisustukseen.

Meillä on vaaleaa beigeä sohvat, tummempaa ruskeaa sohva ja oranssia verhoissa ja tyynyissä. Ihan pirteeltä näyttää ja kun oranssia ei ole liikaa, niin on vaan sellanen piristys ruiske eikä mikään shokki hyökkäys :) Kun mietin, niin helposti vaihtamalla verhoja/tyynyjä saa tehoste värin muutettua kun alkaa oranssi kyllästyttää ja mikä vaan oikeestaan sopisi tilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja MLL:
Meillä on vaaleaa beigeä sohvat, tummempaa ruskeaa sohva ja oranssia verhoissa ja tyynyissä. Ihan pirteeltä näyttää ja kun oranssia ei ole liikaa, niin on vaan sellanen piristys ruiske eikä mikään shokki hyökkäys :) Kun mietin, niin helposti vaihtamalla verhoja/tyynyjä saa tehoste värin muutettua kun alkaa oranssi kyllästyttää ja mikä vaan oikeestaan sopisi tilalle.

niin minkä värinen matto teillä on?

Yhteistyössä