Minkä värisellä kankaalla tuunaisit nämä rattaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tuunari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mut jos sä vaihdat sisuskankaan, niin sit sun "pitäis" vaihtaa noi tereetkin, vai ei? Mä vaihtaisin, muuten tulee liian sekava. Mut asiaan: harmaan kanssa sopis mun mielestä kirkkaan-/joulunpunainen, viininpunainen, tummansininen tai sitten joku räväkkä kirjava... Noi siis unisex-väreistä. Jos tytölle tuunaisin, laittaisin ehdottomasti pinkkiä polkadot-kuosia - sopisi mainiosti harmaan seuraksi!

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23138306:
valitsisin jonkun tosi pirteen värin, turkoosi, oranssi, limee..tai uusretroo. jotain sieniä, eläimiä tai jotain.

Pinkki olisi kiva, samoilla linjoilla sun kanssa. En mitään tummanruskeaa alkaisi laittamaan, vaan pirteämpää. Eihän nuo vaunutkaan liene 70-luvulta?

Alkuperäinen kirjoittaja HuutoYössä;23140092:
Pinkki olisi kiva, samoilla linjoilla sun kanssa. En mitään tummanruskeaa alkaisi laittamaan, vaan pirteämpää. Eihän nuo vaunutkaan liene 70-luvulta?

Ihanat rattaat. Ovat kuulema 70-80-luvulta

Samaa mieltä olen nykyajan vaunuista, ihan järkyttäviä. Mutta onneksi noissa meidän uusissa Emmaljungissa on edes hieman "vanhanajan" normaalivaunujen tuntua eivätkä ole mitkään nykyajan ufon näköiset vaunut.

Mua eniten häiritsee noissa ap:n vaunuissa valkoiset renkaat. Toisekseen mä en vauvaa laittaisi noin selkeästi vanhoihin vaunuihin. Ja kolmanneksi noita olisi hirmu hankala käyttää, kun työntöaisaa ei voi säädellä oman käden korkuiseksi saati taittaa sitä nurin ettei esim bussissa ole muiden ihmisten tientukkeena.

Ja itse ap:n aiheeseen. Harmaa on melko vaikea väri mun mielestä enkä osaa oikeen päättää mikä väri siihen nyt sopisi kaveriksi. Voisin ehkä laittaa jotain vaaleanpunaista jos vauva olisi tyttö.

Itse asiassa nuo vaunut on 80/90lukujen vaihteesta tai 90-luvun puolelta. Meillä oli saman malliset vuonna 1997 esikoisella, ja ne oli alle 10v vanaht silloin.... Malli on kivan pieni,eli eivät jää bussissa tien tukkeeksi vaikka ei olekaan taittuvaa aisaa.

[QUOTE="ninnu";23140278]Ihanat rattaat. Ovat kuulema 70-80-luvulta[/QUOTE]

70luvulta nuo ei kyllä ole millään,vaan tosiaan ennemminkin 90luvun alusta. Tuota samaa kuosia kuin sisäkangas oli myös ulkokuoseina,meillä oli violetinkirjavaa omissamme. Ehkä 1987-1992 olis lähellä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä