[QUOTE="minä";25130598]Piti vielä sanoa, että myin vaunut sen takia, kun tuo tekonahka on todella inhottavaa vauvalle/taaperolle. Hiostavaa kesällä ja talvella halkeili kylmässä ja oli kylmää ja kankeaa.
Vauva aina heräsi ihan hiessä vaunuista syksylläkin. Mieti, jos itse nukkuisit muovipusssien ympäröimänä. Tuo materiaali on siis muovijohdannaista, ei oikeaa nahkaa.[/QUOTE]
Mäkin olen katsellut juuri noita City Cross- rattaita, joko creme tai white leatherette. Ei ole edes tullut mieleeni miettiä, että olisivat vauvasta inhottavat. Olikin siis hyvä, että huomautit tästä asiasta, koska ehdottomasti vauvan mukavuus on yksi tärkeimmistä seikoista kun rattaita (tai vaunuja) valitsee. Luinkin Emmaljungan sivuilta, että leatherette- kankaat ovat tekonahkaa, mutta ei tosiaan tullut tuo hiostavuus ollenkaan mieleenkään... Parilla tutulla on leatherette-kangas Edge Duo Combi- vaunuissa, eivät ole hiostuksesta puhuneet mitään, mutta ehkä sitten ei ole vain tullut puheeksi. Olisiko muilla kokemuksia tai lisättävää?