Paljonkohan nämä Emmaljungan rattaat maksavat ILMAN City-koppaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ja siis tuolla kuvan kankaalla... Jos joku tietää edes suuntaa antavan hinnan, niin apu on suuri! Lisäksi mietin, onkohan lastentarvikeliikkeiden hintaerot suuria...?

Nämä Emmaljungan City Cross- rattaat siis kyseessä, linkitän tähän vielä kuvan:
Uudelleenohjausilmoitus

No hitsi, katsoin itse juuri samoja rattaita sellainen "Mä haluan nuo"- kiilto silmissäni. Katsastin joitakin sivuja, ja yhdellä sivustolla näytti olevan hinta alkaen vähän alta kuuden sadan. Tuossa kuvassa taitaa olla kankaana White Leatherette (vai näenkö väärin?) ja luulen, että se saattaa olla hieman kalliimpi. Nämä ovat toki vain minun arvelujani, joten ellet tarpeeksi tyhjentävää vastausta täältä muilta saa, niin lienee parasta käväistä kysymässä ihan jostakin myymälästä itsestään.

[QUOTE="vieras";25130314]Ja siis tuolla kuvan kankaalla... Jos joku tietää edes suuntaa antavan hinnan, niin apu on suuri! Lisäksi mietin, onkohan lastentarvikeliikkeiden hintaerot suuria...?

[/QUOTE]

Mulla oli noi vaunut ilman city-koppaa paitsi creme värisenä ja Celebration limited edition.. Maksoin niistä quatrolift-kantokassiin kanssa noin 800e deluxe-jalkapeitteen kanssa. Tuo white leatherette on halvempi kuin limited edition, joten se taitaa maksaa ilman mitään varustetia noin 500-600e.

[QUOTE="vieras";25130314]Ja siis tuolla kuvan kankaalla... Jos joku tietää edes suuntaa antavan hinnan, niin apu on suuri! Lisäksi mietin, onkohan lastentarvikeliikkeiden hintaerot suuria...?

[/QUOTE]

Piti vielä sanoa, että myin vaunut sen takia, kun tuo tekonahka on todella inhottavaa vauvalle/taaperolle. Hiostavaa kesällä ja talvella halkeili kylmässä ja oli kylmää ja kankeaa.
Vauva aina heräsi ihan hiessä vaunuista syksylläkin. Mieti, jos itse nukkuisit muovipusssien ympäröimänä. Tuo materiaali on siis muovijohdannaista, ei oikeaa nahkaa.

[QUOTE="minä";25130598]Piti vielä sanoa, että myin vaunut sen takia, kun tuo tekonahka on todella inhottavaa vauvalle/taaperolle. Hiostavaa kesällä ja talvella halkeili kylmässä ja oli kylmää ja kankeaa.
Vauva aina heräsi ihan hiessä vaunuista syksylläkin. Mieti, jos itse nukkuisit muovipusssien ympäröimänä. Tuo materiaali on siis muovijohdannaista, ei oikeaa nahkaa.[/QUOTE]

Mäkin olen katsellut juuri noita City Cross- rattaita, joko creme tai white leatherette. Ei ole edes tullut mieleeni miettiä, että olisivat vauvasta inhottavat. Olikin siis hyvä, että huomautit tästä asiasta, koska ehdottomasti vauvan mukavuus on yksi tärkeimmistä seikoista kun rattaita (tai vaunuja) valitsee. Luinkin Emmaljungan sivuilta, että leatherette- kankaat ovat tekonahkaa, mutta ei tosiaan tullut tuo hiostavuus ollenkaan mieleenkään... Parilla tutulla on leatherette-kangas Edge Duo Combi- vaunuissa, eivät ole hiostuksesta puhuneet mitään, mutta ehkä sitten ei ole vain tullut puheeksi. Olisiko muilla kokemuksia tai lisättävää?