Minkä värisellä kankaalla tuunaisit nämä rattaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tuunari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="minä";23138170]Siis HYI!! En todellakaan laittaisi lastani tuollaisiin kärryihin!! Siis en todellakaan tuunaisi moisia, vaan veisin suoraan kaatopaikallle![/QUOTE]

Kiitokset kypsästä vastauksestasi. Muita?

[QUOTE="mikko";23138241]Laita jotain oikein riemunkirjavaa sisälle ja ulkopuolelle ruskeaa vakosamettia.
Tulee oikein kunnon 70- ja 80-luku mieleen :D <3[/QUOTE]

Tätä mä vähän tässä haenkin. En vain tiedä tosta sametista, että kuinka kannattavaa materiaalia se on rattaissa... :) Vaunuilla on tunnearvoa.

[QUOTE="joku";23138248]raidallinen jossa harmaan sävyjä. siis sellanen tosi kapee raitanen, viel kapeempaa kun marimekon paijat. Raitoje ei tarttis olla saman paksusia.[/QUOTE]

Ihan samat mietteet kuin mulla ja vielä samalla minuutilla :)

Mä näin jo silmissäni sellaista sopivaa raitakangasta vaunujen sisällä.

Niin siis tuunaatko sekä sisä- että ulkopuolen vai pelkän sisäpuolen? Ulkopuoli ruskealla, sisäpuoli polka dot turkoosi tai pinkki. Tai jos rauhallisempaa haluaa niin beige polka dot.

[QUOTE="mii";23138290]Niin siis tuunaatko sekä sisä- että ulkopuolen vai pelkän sisäpuolen? Ulkopuoli ruskealla, sisäpuoli polka dot turkoosi tai pinkki. Tai jos rauhallisempaa haluaa niin beige polka dot.[/QUOTE]

Pelkästään sisäpuolelta.

[QUOTE="vieras";23138267]Ihan samat mietteet kuin mulla ja vielä samalla minuutilla :)

Mä näin jo silmissäni sellaista sopivaa raitakangasta vaunujen sisällä.[/QUOTE]

Minun mielestä kanssa. Minusta noi rattaat on aika siistit.

Siis mitä ihmettä, oletteko te oikeasti sitä mieltä, että noissa ei voi muksua työnnellä? :o Mun mielestä noi on aika hauskat ja näyttävät kuvan perusteella ihan hyväkuntoisiltakin. Mussa kaikki sotkuisen kirjavat nalle- ym. kuvioidut lastenkuosit aiheuttaa puistatuksia, tuo harmaahan on tosi ajaton ja tyylikäs. :D Mutta sisäkankaan minäkin korvaisin jollain yksivärisellä tai selkeäkuosisella kankaalla. Esim. raitoja tai pilkkuja. Ja väriksi joku raikas ja tarpeeksi voimakas, ei mitään haleaa. Turkoosi kuullostaa hyvältä. :)

Yhteistyössä