Minkä "turhakkeen" haluaisit kotiisi, jos ei olisi rahasta kiinni?

Alkuperäinen kirjoittaja Vanilja:
Ei kai mankeli mikään turhake oo?

Mutta ottaisin mielellään porealtaan, tai talvipuutarhan jos ois tilaa.

Talvipuutarha olisi ihana! Uhana olisi myös oikea lasitettu pa<rveke. Mulla osittain ristikon päällä muovi niin ei tule vesi ja lumi, pidän parvekkeen kalustettuna ja sisustettuna läpj vuoden

Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
ehdottomasti MANKELIN :saint: on ihan hullunhommaa silittää kaikki pussilakanat ja lakanat... mutta minkäs teet kun ei ole mankelia

Mulla on ikivanha mankeli ja pois en antais, mutta monitoimikoneen haluaisin minä

Alkuperäinen kirjoittaja lillmam:
Mankeli ois pop, tosin se ei ole musta turhake ;)
Niin, voisin sitten tahtoa vaikka semmosen videotykin ja tietty sit sen seinäkankaan

Meillä on videotykki ja valkokangas ;) Oma kotiteatteri rules. Sitä paitsi ei ole telkkaria rumentamassa olohuonetta kun valkokankaan saa näpäkästi rullattua ylös.

Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:
Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
ehdottomasti MANKELIN :saint: on ihan hullunhommaa silittää kaikki pussilakanat ja lakanat... mutta minkäs teet kun ei ole mankelia
Ei niitä tartte silittää :) Vaikka mankelilla tulee kyllä ihania, juu.

Mä ottaisin astianpesukoneen, vaikka ois kai sen voinut jo ostaa, mutta en oo halunnut. Tiskaaminen on kyllä kuitenkin ehdottomasti kaikkein tympein kotityö!

peesaan

Minäkin haluan kodinhoitajan!! Sellaisen, joka pesee p*skapyykit, silittää, siivoo ja puunaa, leikkii lapsien kaa ja tekee hyvää ruokaa, vie koirankin tarvittaessa ulos. Meillä on jo kaikkea, mutta tuo kodinhengetär puuttuu :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kärcherin höyrypesuri

Lidlistä saa höyrypesurin 20?:lla :wave:

Joo tiedän. Olen se tyhmä, joka osti sen... Ja siinä se syy, miksi haluan ihan kunnollisen ;).

Ei tuo Kärcherin höyrypesuri ole turhake, meillä on ja en ikinä antaisi pois. Täydellisen helppo tapa pestä varmasti puhtaaksi ilman kemikaaleja.

Yhteistyössä