Minkä takia saitte työpaikkanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Ulla

Vieras
Kyselen vinkkejä työhaastatteluun ja niitä kyllä totisesti tarvitaan kun jännitys kova:D Voi laittaa paljon vinkkejä tähän ketjuun. Esim. mikä oli syy tai valttikorttinne eli miksi saitte työpaikan? Siis jos teille on sanottu syy joka on muu kuin työkokemus:D?

Mulle sanoi työkaverini, joka oli haastattelijana pomon lisäksi, että hän tunsi heti että me tullaan keskenään toimeen. Siksi hän pyysi pomoa ottaan mut.

Ei erehtynyt ;)

no jaa, mä pääsin töihin mun työpaikkaan ammattikurssin jälkeen samaan paikkaan jossa olin jo työharjoittelussa, kun työnantaja ite mua pyys jäämään töihin.

Hain eri tehtävään kun mitä nykyisin teen. Haastattelussa pomo katsoi papereitani ja kysyi että "sulla kun on koulutus x työhön,niin kiinnostaisko sua siirtyä loppuvuodesta niihin hommiin?" Hain siis vähän huonommin palkattua työtä johon ei tarvita ko. koulutusta,mutta pomo tarjosi koulutustani vastaavaa paikkaa joka tosin aukeaisi vasta muutaman kuukauden päästä. Kyllä,tein sen muutaman kk:n sitä "huonompaa" työtä ja siirryin sitten samassa työpaikassa toiseen tehtävään,josta maksetaan paremmin..

Pomo tunsi ennestään, oli tehty yhdessä töitä. Se ratkaisi, että tiesi,mihin pystyn. Sen jälkeen mua on aina pyydetty uuteen paikkaan. Viimeksi minut valittiin eikä muita edes harkittu, koska minä olin käytettävissä. Maine kulkee edellä.

Yhteistyössä