Minkä pituinen hame on liian lyhyt yli nelikymppiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mulle laitettais duuniasuksi joku v'tun minimekko, nii pukisin sen alle oikein paksut ja vähän koinsyömät, osin kellertävät villahousut. Sellaiset missä on polvipuntitkin.

Enkä varmasti lähtuisi työmaalta ilman poliiseja. Siin ois työnantajalle hyvää mainosta.

• Tykkää
Reactions: Mustakettu
Jos mulle laitettais duuniasuksi joku v'tun minimekko, nii pukisin sen alle oikein paksut ja vähän koinsyömät, osin kellertävät villahousut. Sellaiset missä on polvipuntitkin.

Enkä varmasti lähtuisi työmaalta ilman poliiseja. Siin ois työnantajalle hyvää mainosta.
Vapaa-aikana voi hillua vaikka alasti. Töihin pukeudutaan asiallisesti. Ei tissivakoja eikä minihameita.

• Tykkää
Reactions: r0s

Eli et haluaisi työskennellä Air Asian lentoemäntänä, koska mekko
aef8240f01de5a3a2ffbeef462cc0cb8.jpg

Mutta Vietjet Air sopisi, ei ahdistavaa mekkoa. Bikinit ovat siis oikeasti työasu. :p
8fc00e0a75362358753fc629039f4b72.jpg

Viimeksi muokattu:
Akoilta mitään kysytä kun ne on keksitty miesten miellyttämiseen, eipä taida pukea sinua kun noin tuomitset

Siis minihame nimenomaan tekee naisesta NAISEN

Ne on vaan niin mielettömän U-P-E-A-T kun on kauniit sääret ja reidet
Ei sovi mulle nyt. Olen läski. :D
Mä olen naisellinen vaikka säkki päällä. :X3:

Uusimmat

Yhteistyössä