Minkä palauteen antaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kitty

Vieras
Huutiksesta.Olen siellä ollut vuosia itse myymässä ja ostamassa ja luottomyyjiä aika paljon käytän joilta siis huudan kun homma toiminut aina moitteettomasti.Nyt tein voitto huudon vaatteesta toukokuun lopulla ja maksoin saman tien ja sain viikon päästä noin tiedon että postissa ja myyjä antoi palautteenkin.Tuote tulee jenkeistä joten joskus voi olla että menee kauemminkin mutta vaikka tilaan joka viikko sieltä suunnalta ei koskaan sentään ole näin kauan mennyt kun tuote tulee.Myyjähän ei voi vastata siitä että jos tuote hukkuu matkalla tietenkään,mutta harmittaahan se silti.Myyjän kanssa olen keskustellut että onkohan jo jäänyt matkalle kun ei ole tullut.Nyt vain mietin minkä palautteen annan vai annanko mitään.Ehkä tuote vielä joskus meille löytää mutta aika pitkä on ollut jo odotus aika.Pisin mitä sieltä suunnalta on ollut kerran oli 5vkoa kunnes meille asti löysi.

Miten olette itse tehneet?

Ei olla oltu mitään yhteydessä siitä että maksaako mitään vai onko se vaan voi voi.Postien kanssa tuote maksoi noin 30? eli ei kallis mutta rahaahan se on tuokin.No pitää odotella ja olla myyjän kanssa yhteydessä taas että miten toimitaan.

Yhteistyössä