Auta mua. Minkä palautteen antaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
Ostin ebaystä yhdeltä myyjältä tuotteen, joka ei vastaa sitä kuvaa, mikä sillä on myynti-ilmossa. Myyjä kertoo käyttävänsä tuotteen valmistajan toimittamaa kuvaa. Mun mielestä noissa ei paljon muuta ole samaa kuin väri ja tuotteen käyttötarkoitus...

Mutta joo, myyjä on ollut tosi ymmärtäväinen kuitenkin ja keskustelu asiasta on sujunut. Paketin toimituskin oli nopeaa. Lupasi palauttaa mulle rahat sekä ekat postikulut, jos tahdon palauttaa. Mutta mun pitäs maksaa postikulut tietty uudestaan, jotta saisin ne sille lähtemään Usaan. Tarkistin postin sivuilta ja postikulut ois niin suuret, että saisin periaatteessa vaan puolet maksamastani takaisin. Eli päätin pitää tuotteen ja koittaa myydä sen itse eteenpäin. Se on silti ihan hyvä tuote, ei vaan semmoinen kuin mä odotin juuri siltä ratkaisevalta osuudeltaan ja siksi en sitä itse voikaan käyttää. Mut voin koittaa myydä itse eteenpäin...

Mutta minkä palautteen tästä laittaisin? Periaatteessa kaikki on muuten mennyt hyvin, mut tuo tuote ei vastaa kuvausta. Positiivista en tahtois antaa tuosta syystä, mutta negaakaan en, kun myyjä kuitenkin lupas palauttaa rahat. Onko neutraali liian negatiivinen tässä tapauksessa?

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Mun mielestä nega ilman muuta, kun tuote ei vastaa kuvausta

Huutiksessa varmaan laittaisin kanssa, mut tuolla ebayssä tuntuu olevan vähän se meininki, et sen palautteen saat, minkä annat... Toisaalta mitä väliä sillä on...

Ja sit taas tuo myyjä lupas kuitenkin rahat takas (muut mut ei näitä palautuspostikuluja), et siinä mielessä minusta reilu..

Taidan laittaa sen neutraalin. Ja tekstiin sekä hyvät, että huonot puolet...

En nyt ainakaan negaa laittais..
Ja harkitsisin jopa positiivisen palautteen antamista,koska myyjä on ollut
asiallinen ja pahoillaan sekä olisi ollut mahdollisuus palutukseen etc..

Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
En nyt ainakaan negaa laittais..
Ja harkitsisin jopa positiivisen palautteen antamista,koska myyjä on ollut
asiallinen ja pahoillaan sekä olisi ollut mahdollisuus palutukseen etc..

Mä kanssa. ...siis tavallaan eihän se sen vika ole, et postikulut kahden maan välillä on näin isot ja siks mun ei kannata palauttaa. ..et periaatteessa sen riskin otin itse, kun tilasin niin kaukaa..

Äh, nyt en osaa päättää tuon positiivisen ja neutraalin välillä... Kun joo, jos oisin kuvan nähnyt tuosta tommosena, en ois sitä ostanut alunperinkään. Toisaalta kyllä mä tiedän, että on riski ostaa kuvan perusteella, joten shame on me myöskin...

Yhteistyössä