Minkä nimisiä migreenilääkkeitä käytätte migreeniin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Migreenikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Imigran käytössä tytöllä. tuntuu auttavan.

Minulla myös (nenäsuihkeena aivan loistava!). Minkäikäinen tytär sinulla on? Kysyn siksi, kun kävin juuri 11-vuotiaan migreeneistä puhumassa ja pelkällä Buranalla pitäisi 12 ikävuoteen pärjäillä..

Imigran käytössä tytöllä. tuntuu auttavan.

Minulla myös (nenäsuihkeena aivan loistava!). Minkäikäinen tytär sinulla on? Kysyn siksi, kun kävin juuri 11-vuotiaan migreeneistä puhumassa ja pelkällä Buranalla pitäisi 12 ikävuoteen pärjäillä..

täyttää 14v. ja oli 11,5v. kun tuli tosi pahana tuo migreeni.siinä ei auttanut burana eikä mikään muukaan.erikoislääkärin määräys oli tuo lääkitys .lisäksi on estolääkitys (propral)

Alkuperäinen kirjoittaja Migreenikko:
TALLAMUSPURKUNA:Mikä annostus sulla on Almogrania ja onko auttanut?

Öööö, oisko ollu 125 milligrammaa. Yksi tabletti kohtauksen täsmähoitoon. Vuoteen en ole voinut ottaa kun olin raskaana ja nyt imetän. Auttoi kyllä, teki olosta totaalisen veteläksi ja voimattomaksi mutta vei kivun pois. =)

Alkuperäinen kirjoittaja juulia:
Maxalt rabitab

mulla kans tää ja ohjeena ei saa ottaa ennenkuin näköhäiriöt menneet ohi

Mä en oo tuollaisesta kuullutkaan. Miksi ihmeessä? Mua siis ainakin ohjeistettu, että heti ensioireista otetaan.

neuron lääkärin ohjeistus.....käsittääkseni tulppariski ja kerran olen lääkettä käyttänyt juuri näköhäiriöiden mentyä ja hyvänä lääkkeenä pidin muuten

onko kenellekään tullut imigranista mitään sivuoireita? sain imigrania täsmälääkkeeksi, mutta en ole vielä tarvinnut sitä ja pelottaa että millanen olo tulee, kun joku sanoi ettei sopinut hälle, että tuli tosi kamala olo...

onko kenellekään tullut imigranista mitään sivuoireita? sain imigrania täsmälääkkeeksi, mutta en ole vielä tarvinnut sitä ja pelottaa että millanen olo tulee, kun joku sanoi ettei sopinut hälle, että tuli tosi kamala olo...

Kokeilemalla sen tietää. Mulla ei ole tullut koskaan, vaikka olen ainakin Imigrania ja Maxaltia ja vissiin jotain kolmattakin täsmälääkettä syönyt. Kaikille ei sovi samat lääkkeet.

Mulla Imigran nenäsumute. Ja auttaa mulle tosi hyvin. Vaikka olis kuinka valtava migreenisärky, niin hetki suihkeen otosta on kuin ei koskaan olis migreeniä olutkaan.

Ja tosi kätevä myös tuo nenäsumute. Voi ottaa helposti paikassa kuin paikassa. Ei tartte etsiä juomista pillerin nielemiseksi tai vessaa piikin pistämiseksi. Ei muuta ku suihke kassista ja nenään. Suosittelen.

Alkuperäinen kirjoittaja äippänä:
Mulla Imigran nenäsumute. Ja auttaa mulle tosi hyvin. Vaikka olis kuinka valtava migreenisärky, niin hetki suihkeen otosta on kuin ei koskaan olis migreeniä olutkaan.

Ja tosi kätevä myös tuo nenäsumute. Voi ottaa helposti paikassa kuin paikassa. Ei tartte etsiä juomista pillerin nielemiseksi tai vessaa piikin pistämiseksi. Ei muuta ku suihke kassista ja nenään. Suosittelen.

Entäs pahoinvointi? Vai eikö sulla ole? Kuulostaa kyllä aika hyvälle tommonen sumute..

Niin, eikä ole mulle tullut mitään sivuoireita. Paitsi että kun tuo nenäsuihke hieman valuu nieluun, niin maistuu aivan kaamealle...

Mutta nekin on tietenkin henkilökohtaisia juttuja. Toisille tulee ja toisille ei. Se selviää vain kokeilemalla.

Yhteistyössä