Minkä nimisiä lapsia teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiitu

Vieras
Meillä on Eemil-poika. Ei tarvitse koko nimeä kertoa. Se on tietysti ihan jokaisen oman mielen mukaan, mutta onko teillä tai antaisitteko sisaruksille samalla etukirjaimella alkavia nimiä?

Meiltä löytyvät Antero ja Rauno :) KOlmannen pojan laskettu aika kolmen viikon päästä ja nimi kovasti hakusessa..... Hyviä ehdotuksi otan mielelläni vastaan :D

Itse en siitä samasta etukirjaimesta niin tykkää. Johtunee varmaan siitä, että mulla on neljä sisarusta ja meidän kaikkien etunimet alkvat samalla kirjaimella :D Mutta ei se mua kyllä mitenkään haittakaan, jos joku muu laittaa :)

[QUOTE="kukeseen";21905121]Meiltä löytyvät Antero ja Rauno :) KOlmannen pojan laskettu aika kolmen viikon päästä ja nimi kovasti hakusessa..... Hyviä ehdotuksi otan mielelläni vastaan :D

Itse en siitä samasta etukirjaimesta niin tykkää. Johtunee varmaan siitä, että mulla on neljä sisarusta ja meidän kaikkien etunimet alkvat samalla kirjaimella :D Mutta ei se mua kyllä mitenkään haittakaan, jos joku muu laittaa :)[/QUOTE]
Jorma.

[QUOTE="kukeseen";21905121]Meiltä löytyvät Antero ja Rauno :) KOlmannen pojan laskettu aika kolmen viikon päästä ja nimi kovasti hakusessa..... Hyviä ehdotuksi otan mielelläni vastaan :D

Itse en siitä samasta etukirjaimesta niin tykkää. Johtunee varmaan siitä, että mulla on neljä sisarusta ja meidän kaikkien etunimet alkvat samalla kirjaimella :D Mutta ei se mua kyllä mitenkään haittakaan, jos joku muu laittaa :)[/QUOTE]

Ylermi, Sulevi, Kalevi tai Yrjö? Sopisi sarjaan.....

Martti tai Henri? Kans tykkään enemmin, jos kaikilla on oma alkukirjaimensa :)

Aku, Alex, Alisa, Sisu ja Leona

Kuten huomaatte neljännelle ei enää löytynyt mieleistä samalla alkukirjaimella alkavaa nimeä... Ja jotta olisi sopinut muutenkin kaavaan niin ois pitänyt olla 6 kirjainta ja aakkosissa Alisan jälkeen. Anterosta oisin tykännyt mutta mies ei. Mutta niin on nimensä oloinen Sisu-poika ettei hetkeäkään ole harmittanut että A-sarja katkesi :D

Yhteistyössä