Pongasin täällä aikoinaan palstailleen Hensku-80:n toiselta palstalta. Sillä on jo 9 lasta! OV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muistaako kukaan ko. tyyppiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muistaako kukaan ko. tyyppiä

Vieras
Ihan huvikseni ajattelin teille kertoa, vaikka tuskin ketään edes kiinnostaa. Kirjotti "minkä nimisiä lapsia teillä on" ketjuun. Tietääkö teistä kukaan montako lasta aurinkokunnalla on?

Minä ainakin kaipailen Aurinkokuntaa. Aurinkokunta hänestä tuli kun sai kahdeksannen lapsensa, sitä ennen oli Barbamama. Nykyistä lapsimäärää en tiedä. Olisi tervetullut takaisinkin! Henskua en muista.

Henskulla on kauniin nimiset lapset. Helmi taisi olla nuorin, kun olen viimeksi Henskun pongannu. Minua kiinnostaisi tietää kaikkien lasten nimet. Voisiko joku kertoa? Molempia kaipaan takaisin.

Lenni Nooa Viljami, Lilja Lumi Tuuliina, Pihla Taika Helmiina, Niilo Onni Eemeli, Helmi Aava Adalmiina, Hilla Saaga Anniina, Vilho Aatos Olavi, Pilvi Usva Pauliina, Valto Eelis Anttoni. Kieltämättä kauniin niminen katras.

Muistan kyllä nimimerkin Hensku-80, mutta en kyllä koskaan uskonut hänen olevan todellinen. ;) aika usein toistui hänen lastensa kokonimet ketjuissa ja muistaakseni aina oli vielä sydän jokaisen perässä.

Yhteistyössä