Meillä on neljä huonetta ja keittiö, kerrostalossa asustellaan ja vuokralla. MEillä ei ole mitään tiettyä tyyliä olemassakaan. Sekametelisoppaa lähinnä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
57 neliön kerrostalokaksio. En tiedä mitä tyyliä, moni asia vielä keskeneräinen, vaikka muutosta jo 2,5kk.
Olohuone kertoo jo paljon, vaneritkin vielä kasaamatta terraarioksi.
![]()
edit: muokkasin kuvasta nimeni pois
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Laittakaa kuvia, olisi kiva nähdä. Itsellä tyyliä ei kodissa tällä hetkellä ole. kunta uusi saadaan aion sisustaa. Nyt pyökkilastulevyä, kellastunutta mäntyä, kokopuu pähkinää ja valkoista sekaisin. yms.
Uudehkossa kerrostalossa 4h+k. Paljon tauluja seinillä, osan olen saanut perintönä ja osan olen ostanut Taiteilijaseuran kautta. Keittiö, käytävä, eteinen ovat vaaleita väriltään, samoin pieni vessa. Valkoista, koivua. Olohuone on kotoisen tummaa puuta, luonnollisenvärinen juuttimatto ja suuri kulmasohva. Pienempi lastenhuone on sininen lohikäärmeiden tyyssija, toinen lastenhuone on limenvihreä/syklaami. Meidän huoneemme muistuttaa kaikessa beigeydessään hotellihuonetta pimennysverhoineen, mutta vauvan omenanvihreät tarvikkeet tuovat väripisaran sinne.
Osa huonekaluista on antiikkia, vanhimmillaan reilun 150 vuoden takaa, jotkut hankittu ihan tähän asuntoon tämän vuoden keväällä. Katsoisin olevan aika moderni ulkoasultaan. Moderni lapsiperheen kaupunkikoti, jossa satsattu taiteeseen.
Kiva nähdä miten jokaisen koti on niin erilainen ja ihmisten maut eroavat toisistaan. Meillä juuri tuollaista joidenkin inhoamaa maalaisromanttista, mutta sellaista kiinalaista tuotantoa mitä kaupat nykyään pursuavat en ole ostanut. Voisin sanoa että jokainen huonekalu on tehty itse, lukuunottamatta paria mitkä olen löytänyt kirpputorilta ja itse vähän tuunannut![]()
Laitan kuvia kun jaksan nousta ne eka ottamaan. Pääsette sanomaan mielipiteenne, että miten ällöä onkaan![]()
Kerrostalokolmio. Valkoinen, valkoinen, valkoinen on se juttu, mutta kyllä vähän väriäkin löytyy. Tykkään aika pelkistetystä, raikkaasta ja puhtaanoloisesta (toisille siis kliinisestä) kodista. Monenlaiset jutut sisustuksessa on kyllä kivoja; maalaisromanttiset, lasijutut, hopea/kromi ym kiiltävä, puunsävyt jne.
Meidän pientäkin pienempi makkari, mutta kaikki tarpeellinen löytyykaksplus - Image - Aijaa.com
Hannasilla on kiva koti!