V
"Vieras"
Vieras
Kuka niitä merkkejä siellä ekalla luokalla kyttää?toiset äiditkö vai jopa opettajat?Eiköhän tärkeintä ole että ne vaatteet on siistit ja nätit
Juuri näin!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuka niitä merkkejä siellä ekalla luokalla kyttää?toiset äiditkö vai jopa opettajat?Eiköhän tärkeintä ole että ne vaatteet on siistit ja nätit
Nokia käy just ja just...
Molemmat menee hilfigerin kauluspaidoissa ja farkuissa (niitten merkkiä en muista) toiselle päivälle gantin pikee paidat
Ja ihan oikeesti on tarkkaan mietitty, uuteen kouluun ovat menossa ja kiva antaa hyvä ensivaikutelma![]()
Jotenkin luulen että tuo Hello Kitty ei ole enää ekaluokkalaisen juttu, mutta voin olla väärässä.
Mietin niitä ihania farkkumekkoja, lyhythihaisia, joiden alle voi laittaa paidan - olisiko sellainen aika kiva? Tai siis sopiva?
Juuri näin ja ihan turha on väittää, etteikö opettajakin näitä jollain tapaa noteeraisi??
meidän asuinalue ei tosiaankaan oo mitään rikkaiden asuinaluetta, kyllä aivan varmasti opettaja sen jotenkin noteeraa, jos lapsella gantin tai hilfigerin logo rinnassa. Mä jopa olen laittanut lapsille kouluvaatteet erikseen, ganttia, hilfigeriä, ralph laurenia ja pumaa. En halua, että meistä tulee mitään ryysyläiskuvaa
Toinen menee ekalle ja toinen kolmannelle, vanhemmallekkin lapselle tämä on aivan uusi koulu.
Ja pyh, varmasti kiusataan jos on joku junttinokia. Pitää olla androidpuhelin, esim HTC tai Samsung..![]()
Olet oikeessa :ashamed:
Välitunneillakaan ei enää pelata pallopelejä vaan vertaillaan eri käyttöjärjestelmiä.. Nykyajan tytöt opettelee ennen meikkaamista photoshopin käytön ym. niin ne ajat muuttuu![]()