Minkä merkkisiin vaatteisiin puette ekaluokkalaisenne ensimmäisenä päivänä kouluun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Olen miettinyt, että mikä olisi tarpeeksi muodikas asuvaihtoehto tytölle, riittääkö farkut vai pitäisikö olla joku hame/mekkoyhdistelmä sukkiksilla/leggareilla??

Jos laitan farkut hänelle niin millainen paita/pusero, lyhyt vai pitkähelmainen?? Lyhyt vai pitkähihainen?

Entä päällystakki? Softselliä, fleeceä vai mitä??

Pitääkö kaikkien vaatteiden olla samaa merkkiä? Totta kai toisiinsa sointuvia, mutta tuo merkki?

Entä kengät? Reiman remmisandaalit vai Eccon verkkolenkkarit vai Crocksit vai jotkut muut?

Toi otsikko aiheuttanee pientä provosoitumista. Ehkä se on jopa tarkoituksesi ;)

Mutta samaa olen oikeastaan pohtinut. Meillä nyt ei sillä merkillä niin väliä, mutta laittaisko sitä farkut vai ton leggariyhdistelmän, ettei liikaa poikkeaisi joukosta? Ja onko joku Hello Kitty jo ihan out pienilläkin, ettei sitä ainankaan?

[QUOTE="vieras";24390248]Toi otsikko aiheuttanee pientä provosoitumista. Ehkä se on jopa tarkoituksesi ;)

Mutta samaa olen oikeastaan pohtinut. Meillä nyt ei sillä merkillä niin väliä, mutta laittaisko sitä farkut vai ton leggariyhdistelmän, ettei liikaa poikkeaisi joukosta? Ja onko joku Hello Kitty jo ihan out pienilläkin, ettei sitä ainankaan?[/QUOTE]

Jotenkin luulen että tuo Hello Kitty ei ole enää ekaluokkalaisen juttu, mutta voin olla väärässä.

Mietin niitä ihania farkkumekkoja, lyhythihaisia, joiden alle voi laittaa paidan - olisiko sellainen aika kiva? Tai siis sopiva?

Jotenkin luulen että tuo Hello Kitty ei ole enää ekaluokkalaisen juttu, mutta voin olla väärässä.

Mietin niitä ihania farkkumekkoja, lyhythihaisia, joiden alle voi laittaa paidan - olisiko sellainen aika kiva? Tai siis sopiva?

Mun mielestä vaikuttaa kivalta. Jos nyt on suht lämmin ja sateeton päivä. Meidän ekaluokkalaiselle siis kelpais yhä Hello Kitty ja prinsessat jne. Mutta tietysti siellä voi olla joku muodikas päätään aukomassa heti ekana päivänä.

[QUOTE="vieras";24390296]Mun mielestä vaikuttaa kivalta. Jos nyt on suht lämmin ja sateeton päivä. Meidän ekaluokkalaiselle siis kelpais yhä Hello Kitty ja prinsessat jne. Mutta tietysti siellä voi olla joku muodikas päätään aukomassa heti ekana päivänä.[/QUOTE]

Järki käteen! Ei nyt ekalla luokalla mistään Hello Kitystä tms. kiusata. Aika sosiaalitapaus olisi sellainen 7-vuotias.

[QUOTE="vieras";24390256]Just ostettiin ekaa koulupäivää varten tytölle ihana Burberryn mekko ja koululaukuksi aito Vuitton. Sopii niin ihanasti ekaluokkalaiselle :D[/QUOTE]

Ja puhelinhan tytöllä on tietysti iPhone.

Molemmat menee hilfigerin kauluspaidoissa ja farkuissa (niitten merkkiä en muista) toiselle päivälle gantin pikee paidat :)

Ja ihan oikeesti on tarkkaan mietitty, uuteen kouluun ovat menossa ja kiva antaa hyvä ensivaikutelma :)

pääosin hennesiä. Takki oli Ticketin ja lenkkarit oli jokku härömerkkiset. Reppu oli Icepeak

Meillä on Legon tosi hieno reppu (-50% alesta, mutta ei kerrota sitä kenellekään), Paul Frankin penaali, Espiritin takki, Eccon kengät, muista vaatteista ei vielä tietoa, mutta varmaan Legoa...

...pitäisiköhän mennä ostoksille vielä, koska kyllähän sitä pitäisi jollain tapaa lapsen massasta erottua?? Siis tavallaan erottua, mutta tavallaan myös joukkoon sopia....vaikea kysymys..

Juuri näin ja ihan turha on väittää, etteikö opettajakin näitä jollain tapaa noteeraisi??

meidän asuinalue ei tosiaankaan oo mitään rikkaiden asuinaluetta, kyllä aivan varmasti opettaja sen jotenkin noteeraa, jos lapsella gantin tai hilfigerin logo rinnassa. Mä jopa olen laittanut lapsille kouluvaatteet erikseen, ganttia, hilfigeriä, ralph laurenia ja pumaa. En halua, että meistä tulee mitään ryysyläiskuvaa :)

Toinen menee ekalle ja toinen kolmannelle, vanhemmallekkin lapselle tämä on aivan uusi koulu.

Kiroileva siili- pitkähihaisessa ja housut on jotkut mitkä löytyy, lenkkarit osti mies niin merkkiä en muista =)
Nämä siis I-luokalle menevälle pojalle.
Tytölle kanssa kiroilevaa siiliä (eiks anna hyvän kuvan?) ja Seppälän housut "shoppailu avustajan" kotiin sovitettavaksi tuoneesta pinosta valkattu ;)
Lenkkarit mikäköhän se joku uus merkki oli...
En muista.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="huoh";24390416]Ei sitten saa tästäkään aiheesta asiallista keskustelua aikaiseksi, ei...[/QUOTE]

Ihanko totta? Johtuisikohan siitä, että pitää olla aika pässi, ja todella pinnallinen että edes miettii tuollaisia.

Yhteistyössä