Minkä merkkisiin vaatteisiin puette ekaluokkalaisenne ensimmäisenä päivänä kouluun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotenkin luulen että tuo Hello Kitty ei ole enää ekaluokkalaisen juttu, mutta voin olla väärässä.

Mietin niitä ihania farkkumekkoja, lyhythihaisia, joiden alle voi laittaa paidan - olisiko sellainen aika kiva? Tai siis sopiva?

Meidän tytöllä oli HenkkaMaukasta ostetut HelloKitty legginssit ja HelloKitty tunika (ihan uudet ja tyttö oli niistä tosi tohkeissaan). Päällä fleece. Ja jalassa tarralenkkarit.
Ihan selvä juntti siis koko lapsi (tai äiti) mutta samantyyppisissä nuo tuntuivat olevan kaikki kaveritkin :-)

meidän asuinalue ei tosiaankaan oo mitään rikkaiden asuinaluetta, kyllä aivan varmasti opettaja sen jotenkin noteeraa, jos lapsella gantin tai hilfigerin logo rinnassa. Mä jopa olen laittanut lapsille kouluvaatteet erikseen, ganttia, hilfigeriä, ralph laurenia ja pumaa. En halua, että meistä tulee mitään ryysyläiskuvaa :)

Toinen menee ekalle ja toinen kolmannelle, vanhemmallekkin lapselle tämä on aivan uusi koulu.

onhan se yleensä niin, että se jolla sitä rahaa ei oikeasti ole laittaa lapselleen sellaiset vaatteet missä kissankokoisella tekstillä näkyy vaatteen merkki. ne taas joilla sitä varallisuutta oikeasti on, eivät korosta niitä merkkejä.

itse olen keskituloinen ja lapsilla pääasiassa hennesin,kappahlin,lindexin ja seppälän vaatetta, löytyy myös niitä espritin vaatteitakin, mutta en niin tarkkaan edes muista mikä oli minkä merkin, ellen kurkkaa kauluksesta sisään.

Noissa vaatteissa on ihan out, ainakin vähän isompien koululaisten silmissä. Pitää ehdottomasti olla collegehousut, mahdollisimman käytetyt ja virttyneet, että ovat oikeanlaiset. Mitään takkia ei tietysti käytetä, joku lyhythihainen koristeellinen t-paita tytölle.

Ihan oli H&M:n tuultapitävä takki, saman firman farkut ja huppari, alla Icepeakin t-paita. Jalassa Adidaksen tennarit ja päässä cäppi, joka on aito, mutta ilmaiseksi saatu. Ei meillä paljoa muuta merkkiä kaapista löydykään kuin H&M:n vaatteita.

no voi kiesus kun teillä on iso propleema..
meillä lapset menee kouluun ja hoitoon EHJISSÄ,PUHTAISSA JA SIISTEISSÄ
vaatteissa.
sekin voi naiset hyvät koitua ongelmaksi jos on liiiiiian hienot vaatteet,uskokaa pois.

Yhteistyössä