Minkä merkkisiä / Mistä ostettuja vaatteita lapsiltanne löytyy eniten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="oops";28784695]Onko kukaan ostanu SEPPÄLÄSTÄ lastenvaatetta? Ite pyörähdin pikaisesti yks päivä siellä ja vitsit kun näytti olevan ihanaa retrovaatetta pienille siellä!! En oo ikinä aatellu että siellähän on myös lapsille vaatetta :)[/QUOTE]

Viime viikolla viimeksi kävin ja ostin :)

Ihan kivoja vaatteita sielläkin on ja varsinkin alusvaatteet tulee ostettua lapsille sieltä melko usein. Päälivaatteet on olleet vähän pliisuja, joskin nyt on tullut muutosta siihenkin. Vauvaosasto on kivan värikäs :)

En voi sille mitään, mutta en todellakaan halua ostaa lapselle tai itselleni vaatteita kirppikseltä. Vaikka onhan siellä ihan hyvääkin tavaraa myynnissä. Iso syy on se, että mulla on paha hajusteallergia, ja jos vaatteet on pesty hajustetuilla pesu-/huuhteluaineilla, en voi ajatellakaan laittavani niitä päälleni tai vaatekaappiimme "haisemaan". Käyn kyllä itse paljon myymässä lapsen vaatteita kirppiksellä, mutta olen tosi tarkka siitä, että myyn vain ja ainoastaan ehdottomasti puhtaita, ehjiä ja vähän käytettyjä vaatteita edulliseen hintaan.

Poika 2,5v, eniten ehdottomasti Lindexin vaatteita, seuraavaksi eniten varmaan me&i-vaatteita, monilta muilta merkeiltä on yksittäisiä vaatteita

Poika 6kk, eniten Lindexiä ja Tuttaa, ja taas yksittäisiä vaatteita useilta merkeiltä :)

Tytöt 4v ja 1,5v. Ehdottomsti eniten kirppisvaatteita, merkeistä en osaa edes sanoa. Jos jotakin itse ostan, niin tilaan netistä Nextin vaatteita. Kohtuu hintaisia ja ihania, super nopea toimitus ja kestävät kulutusta mielestäni ihan ok. Näin alejen aikaan saatan kaupassa käydessä tsekata myös aletangot (prisma).

poika vajaan vuoden. Vaatteet KappAhlia, Villervallaa, Meandia, Name Itia, Henkkamaukkaa, POPpia, Tickettia, Seppälää, Metsolaa.. Eli kaikkea mahdollista :D Välillä uutta, välillä kirppareilta :)

Yhteistyössä