Minkä merkkisiä / Mistä ostettuja vaatteita lapsiltanne löytyy eniten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Eli minkä merkkisiä tai mistä ostettuja vaatteita löytyy eniten lapsesi/lastesi vaatekaapista? Myös lapsen iän ja sukupuolen saa halutessaan kertoa. Mielenkiinnosta kyselen.

Meillä vaatekaapista löytyy varmaan eniten H&Mn vaatetta. Seuraavaksi eniten Lindexiä.

Itse ostan paljon kirppikseltä kivoja vaatteita enkä ole katsonut merkkiä. Myös paljon tulee tutuilta ja sukulaisilta vaatetta. Itse en siis paljon ole tarvinut ostaa uutena.

Tyttö 2-veen top 3
- Lindex
- Name It
- Pomp De Lux
Kaksi jälkimmäistä sen vuoksi, koska olen ostanut isot läjät vaatteita -70% alesta. Lindexin vaatteita löytyy hyväkuntoisena kirppareilta ja liikkeestä alerekistä myös.

Poika 6 kk top 3
- Lindex
- H&M
- Pomp De Lux/Name It
Paljon vaatteita käytettyinä (uutta vastaavassa kunnossa) kirppareilta ja -70% alesta. Koot jäävät pieneksi hurjaa vauhtia.

Usein tulee ostettua ruokakauppareissulla lapsille vaatetta, samoin niiden mummi himoshoppaa Citymarketista lastenvaatetta joten Ciraf, Lotta&Lassi, H&M ja Name It. Jotain Småfolkin paitoja olen verkkokauppojen alesta ostellut, mutta nykyään aika vähän. Kuluvat niin nopeasti ja jäävät pieniksi niin olen todennut että miksi maksaa t-paidasta montaa kymppiä kun "ihan" kivan saa muutamalla eurolla (ja bonukset päälle :D ) Joskus jos ihastun johonkin vaatteeseen, esim. ilmeisen epäkäytännölliseen mekkoon, niin sitten ostan. Usein vaan käy niin ettei oma maku ja tytön (5vee) maku kohtaa juuri näiden ihanuuksien kohdalla ja ne jäävät kaappiin...

Mutta Stockmannilta ostan melkein kaiken. Toki joskus kauppareissulla Prismasta tai Cittarista, jos kävelee vastaan jotain, jota just tarvitsen, kuten nyt vaikka kumisaappaat.

Poika kohta 4 v, ja sisävaatteista suurin osa on KappAhlin, Lindexin ja PoPin vaatteita. Joitain Metsolan ja Småfolkin paitoja. Ulkovaatteet Ticketiä, Tähti Jonathania ja Reimaa. Yllättävän moni näyttää ostavan lastenvaatteita H&M:stä. Itse en ole ostanut sieltä yhtään vaatetta, en itselle enkä lapselle. Olen luullut, että siellä on vain nuorisolle suunnattuja "pissis-toppeja". Ehkäpä aika korjata tuo käsitys ja käväistä itse katsomassa...

[QUOTE="Vieras";28784513]Poika kohta 4 v, ja sisävaatteista suurin osa on KappAhlin, Lindexin ja PoPin vaatteita. Joitain Metsolan ja Småfolkin paitoja. Ulkovaatteet Ticketiä, Tähti Jonathania ja Reimaa. Yllättävän moni näyttää ostavan lastenvaatteita H&M:stä. Itse en ole ostanut sieltä yhtään vaatetta, en itselle enkä lapselle. Olen luullut, että siellä on vain nuorisolle suunnattuja "pissis-toppeja". Ehkäpä aika korjata tuo käsitys ja käväistä itse katsomassa...[/QUOTE]

Siis todellakin H&M aivan ihania lastenvaatteita!

poika 12v ostaa itse vaatteensa ja lähinnä H&M ja Stadium mutta on siirtymässä pikku hiljaa Jack & Jones teen paljon hänelle vaatteita silti vielä.
4v pojalla taas on H&M ja Stadiumin vaatteita ja minun tekemiäni. Lähinnä pitää sanoa, että ostan mistä tahansa kaupasta jos jotain kivaa pojat näkee. Pojat siis sanoo mitä tahtovat ja minä vain maksan.

Onko kukaan ostanu SEPPÄLÄSTÄ lastenvaatetta? Ite pyörähdin pikaisesti yks päivä siellä ja vitsit kun näytti olevan ihanaa retrovaatetta pienille siellä!! En oo ikinä aatellu että siellähän on myös lapsille vaatetta :)

Tyttö 2,5v.
Eniten ehkä Lindexiä. Myös h&m, pop, meandi jne.
Kirppareilta tulee silti 75% meidän neidin vaatteista.

Tyttö 2kk.
Vauva-aikaan on jemmassa esikoiselta aika paljon meandia (mulla oli joku me&i kausi pari vuotta sitten), lindexiä ja h&m käyttää nyt eniten.
Ja jälleen, kirpparilta ostan eniten vauvanvaatteita ja suurin osa on esikoiselta säästettyjä.

Seppälästä ostin just pari päivää sit aleista isommalle tytölle kolme paitaa jemmaan. Kivannäköisiä, mutta ei kokemusta, että miten kestävät pesua ja käyttöä.

H&M ehkä eniten, Lindexiä varmaan suunnilleen yhtä paljon. Sitten löytyy jotain nameIt, esprit vaatteita sekä myös ihan Prisman ja cittarin vaatteita.

Tyttö 1v 9kk. Ostan pääasiassa edullisia, kauniita ja mukavia lastenvaatteita, jotka on helppo pukea ja kestää pesua. Ulkovaatteisiin voin satsata vähän enempi rahaa sitten.

Yhteistyössä