Minkä merkkisiä kumisaappaita käytätte lapsilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orion-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oijoi, olipa yllättävä tieto noista Kavatin kumppareista! Itse nimittäin heitin viime talvena yhdet Kavatin lämminvuorikumpparit roskiin kun luulin että niihin on tuttavaperheen kissa pissannut. Onko kukaan laittanut valmistajalle palautetta?

[QUOTE="vieras vaan";29980531]Oijoi, olipa yllättävä tieto noista Kavatin kumppareista! Itse nimittäin heitin viime talvena yhdet Kavatin lämminvuorikumpparit roskiin kun luulin että niihin on tuttavaperheen kissa pissannut. Onko kukaan laittanut valmistajalle palautetta?[/QUOTE]

No olipa hyvä että rupesin täällä ihmettelemään eikö muilla haise noi saappaat. =)
Samaa mekin mietittiin että kenen kissa on käynyt saappaissa.

Laidasta laitaan, nyt taitaa nuoremmilla olla Noksut ja vanhimmalla Tretornit.

Joskus erehdyin pariinkin otteeseen ostamaan Prismasta noita mitälie merkkiä niin hajosivat parissa viikossa. Niissä oli erillisistä paloista väsätty kuvat, ne irtosivat aika pian. Sen jälkeen oon ostanu kestäviä, vaikka pienekshän ne jääpi nopiaan.
Kun ostaa unisexväriä niin voi kierrättää ilman natinoita.:)

Itelläni on Noksun kontiot mettäsaappaina. Ne on ostettu Savosta markkinoilta vuonna 93 tjtn. Isäpappa oli kaukaa viisas ja osti monta kokoa liian suuret (38), mahtuvat siis ihan hyvin vielä tänäkin päivänä, vaikka villasukan kera.:D

Meillä on molemmilla lapsilla aina ollut Kontiot käytössä. Tykkäävät niistä kovasti ja käyttävät mielellään. Tytölle ostettiin juuri uudet punaiset Kontiot ja hän ei muita kenkiä tällä hetkellä käyttäisikään. Ovathan Kontiot vähän hinnakkaat mutta laatu maksaa.

Meillä on molemmilla lapsilla aina ollut Kontiot käytössä. Tykkäävät niistä kovasti ja käyttävät mielellään. Tytölle ostettiin juuri uudet punaiset Kontiot ja hän ei muita kenkiä tällä hetkellä käyttäisikään. Ovathan Kontiot vähän hinnakkaat mutta laatu maksaa.
Kontiot meidänkin tytöillä, keltaiset ja punaiset. Eivät ole koskaan muita käyttäneetkään, ikää tytöillä 15 ja 17.

Yhteistyössä