Minkä mä lasken ekaksi kuukautispäiväksi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysynpä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysynpä vaan

Vieras
Yritän hokea itselleni et kai mä nyt tiiän millon on menkat millo ei... Siis nyt tullut ihan vain nimeksi vaaleanpunertavaa ja välillä rusehtavaa eritettä. Melkein pärjäis ilman pikkuhousunsuojaa, siis niin vähän.
Eli enkös laske ekaksi kierron päiväksi sen ku alkaa kunnolla???
Clomifenit käytössä. noin 7 pv sitten olisi pitänyt alkaa kuukautiset. Et nytkö sit alkaa vai olisko vaan se aika kk mut tiputtelee vaan ja olisinkin raskaana...?? Kokemuksia??

No jos tänään tiputtelee ja huomenna kiihtyy niin huominen on kp 1. Jos vuoto alkaa kello 18.00 jälkeen lasketaan seuraava päivä kp1. Näin mua ohjeistettiin Taysista. Mikäli kyseessä on nyt sellanen tapaus että se on joko tää tai huominen niin en tiiä onko sillä kauheesti käytännön merkitystä. Jos raskaana olet testin pitäis jo näyttää plussaa.

No jos tänään tiputtelee ja huomenna kiihtyy niin huominen on kp 1. Jos vuoto alkaa kello 18.00 jälkeen lasketaan seuraava päivä kp1. Näin mua ohjeistettiin Taysista. Mikäli kyseessä on nyt sellanen tapaus että se on joko tää tai huominen niin en tiiä onko sillä kauheesti käytännön merkitystä. Jos raskaana olet testin pitäis jo näyttää plussaa.

Ok. Tuohan kuulostaa ihan järkevältä.
Tein testin kun menkat olisi pitänyt alkaa 3-4 pv sitten, negatiivinen. Mut neuvolasta sanottiin et joillain näyttää vasta 2-3 vk päästä siitä ku pitäis alkaa. Jos nyt ei ala menkat teen ens vkl/ens viikolla testin uudelleen.

Yhteistyössä