Minkä kokoisia annoksia laihduttaja saa syödä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Syö vaikka lautasmallin mukaan, kyllä kokonaisesta mallin mukaisesta lautasesta meikäläinen ainakin niin täyteen tulis ettei puhettakaan santsaamisesta =D

Eiköhän ole olennaisempaa MITÄ SYÖ, kyllä normaalin lautasellisen voit vetää jos vaan annos on terveellinen.

Itsensä nälässä pitäminen vasta repsahtamisille altistaakin.

No eiköhän se riipu siitä mitä sillä lautasella on ja mitä syöt.

En noudata tarkkoja kuureja, mutta on hyvä olla tietoinen vaikkapa kalorimääristä. Laske muutamana päivänä annoksesi kalorit tarkkaan ja vertaa sitä keskimääräiseen energian tarpeeseen - pikkaisen pitää nipistää jos laihtua haluaa.

Tai syö normaalisti, jos viikossa ei tapahdu yhtään keventymistä (esim 400gr), kannattaa annosta hieman pienentää :)

Alkuperäinen kirjoittaja daa:
Jätä nyt ihan ensin pois nuo joutavat hiilihydraatit eli puurot, leivät, hedelmät, sokeroidut jugurtit ja johan alat laihtumaan.

Kuituja ja hedelmistä/marjoista tulee ihan tärkeitäkin ainesosia. =) Pullamössöleivät ja riisi - siinä olen samaa mieltä. Jugurtin voi vaihtaa makeuttamattomaan ja syödä sen vaikka marjojen kera.

Laihtua voi niin monella tavalla. Joku syö ananasta, joku välttää rasvaa, toinen välttää hiilihydraatteja ja osa syö normaaliruokaa. Kaikilla se on mahdollista. Mä suosin sitä viimeistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Itsensä nälässä pitäminen vasta repsahtamisille altistaakin.

Kannattaa satsata siihen määrään. Itse vedän aina dietillä järkyttäviä määriä ruokaa. Otan aina niin paljon, kun lautaselle vain saa ikinä mahtumaan. Määrä pelastaa repsahtamisilta.

Pitää muistaa, että helposti naposteltavassa pienessä suklaakeksipaketissa on 130% päivän tarpeesta...

Yhteistyössä