Minkä kokoinen on normaali 2-vuotias?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vara:
http://www.verkkoklinikka.fi/?page=3538860&laskuri=kasvu

aukeisko tuo?

Tulee tälläinen teksti: Selaimesi ei tue Javaa, tai Javaa ei ole asetettu toimimaan Ja mä olen tosi tumpelo tän koneen kanssa eli en tiedä mitä pitäisi tehdä, et alkaa toimia :ashamed:

paino:

ikä pieni keskikoko suuri
2 v 11.0kg 13.3kg 16.3kg

Pituus:

2 v 82cm 88cm 95cm

Kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mun täysin normaali kaksivuotiaani oli noin 95 cm pitkä ja painoi 15 kiloa :saint:

:D Vähän huono otsikko joo. Tarkoitin, et normaalin kokoinen.

Normaalin kokoinenkin poitsu on...vaikka onkin keskiverto kaksivuotiasta suurempi :xmas: . Ei ole kuitenkaan ns. hämmästyttävän suuri, vaan mahtuu ihan normaalikäyrille, sanoi terkkari.

Meidän poitsu oli 2v neuvolassa 82cm ja 12,6 kg,lyhythän hän on,nyt on kyllä tullut pituutta varmaan huimasti puolessa vuodessa,mutta ei meidän th kai mitenkään huolissaan ollut kasvu on aina ollut tasaisen hidasta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hilla83:
ite henk.kohtasesti oon kyllästynyt noihin th:n "mitä täytyy olla". Aina on joko liian pitkä tai liian lyhyt, tai liian painava tai liian laiha.. Kaiken huippu oli kun imetin tyttöä (oli siis pelkällä tissimaidolla 6kk:na)niin th kysyi, huijaanko, että annanko jotain, josta en kerro kun paino käyrät huitelee ties missä.. :laugh:

Huijaat? No olipa outo th? Joo ihan takuulla joku alkaa huijata ja syöttää salaa omalle lapselleen jotain, et sais neuvolan käyrät näyttämään hyvältä. Pitäiskö munkin kokeilla, ettei poika ole taas liian pieni? Että tunnusta nyt vaan millä sait lapsesi kasvamaan niin hyvin. :D

Meilläkin oli ne tutkimukset sairaalassa ihan turhia. Vähän ruoka-aineallergiaa löytyi, mut ei mitään syytä miksi lapsi oli neuvolan mielestä liian pieni. Äidille vaan tuli paniikki, kun vaikka mitä vihjailtiin ja verikoetta verikokeen perään otettiin ja turhaan huudatettiin vauvaa sen takia.

juu, ihan tottaha toi. onneks eri th nyt.. :D