Minkä kokoinen on ISO?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vili vonkaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
15 cm on kait se "keskiarvo"-koko... Mut ei sillä pituudella mitään merkitystä ole.

Ai ei vai ;) Joo, 15 ei oo siis iso. Kyllä mun mielestä koolla on väliä... tosin ei oo noin pienistä ees kokemusta...
 
itse en isoista tykkää tulen niistä kipeeksi...olen itse sillei "pieni" Joku sanoi et naisen vehkeen löysyyden voi arvioida ranteen paksuudesta...kapea ranne...tiukka...
 
Alkuperäinen kirjoittaja öksö:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
15 cm on kait se "keskiarvo"-koko... Mut ei sillä pituudella mitään merkitystä ole.

Ai ei vai ;) Joo, 15 ei oo siis iso. Kyllä mun mielestä koolla on väliä... tosin ei oo noin pienistä ees kokemusta...

Ei sillä ole. Naisen pilde on suunnilleen ton 15 cm pitkä. Paksuus siinä enemmän merkitsee, pitkä ja laiha kyrpä on ällöttävintä mitä mä tiedän..

 
Alkuperäinen kirjoittaja ja:
entäs sit jos on 20 cm pitkä mut semmonen laiha luiru.. se vasta on kamala. mieluummin vähän lyhyempi mutta kunnollinen

Aivan totta. Hui. Kunnollinen sen olla pitää. Kyllä siis esteettisesti miellyttävä tuntuukin hyvältä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja öksö:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
15 cm on kait se "keskiarvo"-koko... Mut ei sillä pituudella mitään merkitystä ole.

Ai ei vai ;) Joo, 15 ei oo siis iso. Kyllä mun mielestä koolla on väliä... tosin ei oo noin pienistä ees kokemusta...

"Emätin on putkimainen ja lihaksikas elin. Se on joustava ja melko lytyssä. Emättimen syvyys on 8 - 10 cm, mutta se venyy myös helposti esim. yhdynnän aikana."
Tossa sulle faktaa. Jos 15 senttinen tuntuu pieneltä, vika on siis sinun värkissäsi. Jos paksuutta kaipaat lisää, treenaa lantionpohjanlihaksesi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja öksö:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
15 cm on kait se "keskiarvo"-koko... Mut ei sillä pituudella mitään merkitystä ole.

Ai ei vai ;) Joo, 15 ei oo siis iso. Kyllä mun mielestä koolla on väliä... tosin ei oo noin pienistä ees kokemusta...

"Emätin on putkimainen ja lihaksikas elin. Se on joustava ja melko lytyssä. Emättimen syvyys on 8 - 10 cm, mutta se venyy myös helposti esim. yhdynnän aikana."
Tossa sulle faktaa. Jos 15 senttinen tuntuu pieneltä, vika on siis sinun värkissäsi. Jos paksuutta kaipaat lisää, treenaa lantionpohjanlihaksesi.

Tämä kannattaa lukea ennenkuin alkaa etsimään sitä
30 senttistä :D
 
juu monet naiset valittaa että kun mies on huono rakastaja on liian pieni ei tunnu missään mut kuinka moni treenaa lantionpohjanlihaksiaan kuten pitäisi? Ei voi vaatia mieheltä paljoa jos itse ei treenaaa itseään ja lisää täten molempien nautintoa!Itse olen aina saanu kehuja kuinka hyvä olen sängyssä mut kyl mä satsaan lantionpohjatreeniin enkä ole "lahna" mua ärsyttää ku eukot märiseee ku seksi ei ole hyvää eikä tajua että ehkä vika voi olla myös itsessä! Ja suihinoton kans sama homma. Samanlailla se kuuluu naisen hommiin kuin miehen hommiin nuoleminenkin
 
Ottakaas "tytöt" ja "pojat" semmoinen asia huomioon, että emättimen pituus yleensä on noin 12-15cm!

Itse en henkilökohtaisesti tykkää siitä, että terskanpää kutittelee kitarisoja kun vetää vaakamamboa! Paksuus on mun mielestä se olennaisin! JA tietysti miten mies osaa vehjettään käyttää!
 
Mitä juttua. Mutta juu paksuudella lienee merkitystä, mutta ei niinkään pituudella. Kohdun suu emättimen perukoilla ei ole niin tuntoherkkää aluetta, että sielä pitkän siiman kutitus tuntuisi. Vai mitenkä voimakkaiksi te vauvan pään syntymisen tunsitte?
 

Yhteistyössä