V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:15 cm on kait se "keskiarvo"-koko... Mut ei sillä pituudella mitään merkitystä ole.
Alkuperäinen kirjoittaja öksö:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:15 cm on kait se "keskiarvo"-koko... Mut ei sillä pituudella mitään merkitystä ole.
Ai ei vaiJoo, 15 ei oo siis iso. Kyllä mun mielestä koolla on väliä... tosin ei oo noin pienistä ees kokemusta...
Alkuperäinen kirjoittaja .:sori, mutta stondiksessako se mitataan *nolona tietämättömänä*
Alkuperäinen kirjoittaja ja:entäs sit jos on 20 cm pitkä mut semmonen laiha luiru.. se vasta on kamala. mieluummin vähän lyhyempi mutta kunnollinen
Alkuperäinen kirjoittaja öksö:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:15 cm on kait se "keskiarvo"-koko... Mut ei sillä pituudella mitään merkitystä ole.
Ai ei vaiJoo, 15 ei oo siis iso. Kyllä mun mielestä koolla on väliä... tosin ei oo noin pienistä ees kokemusta...
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja öksö:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:15 cm on kait se "keskiarvo"-koko... Mut ei sillä pituudella mitään merkitystä ole.
"Emätin on putkimainen ja lihaksikas elin. Se on joustava ja melko lytyssä. Emättimen syvyys on 8 - 10 cm, mutta se venyy myös helposti esim. yhdynnän aikana."
Tossa sulle faktaa. Jos 15 senttinen tuntuu pieneltä, vika on siis sinun värkissäsi. Jos paksuutta kaipaat lisää, treenaa lantionpohjanlihaksesi.