Kukaan "saanut" tummaihoista miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DiuuuU!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
on varmaan. miksi ei olisi. kerran joku kenialainen yritti houkutella mua toiselle puolelle suomea. sit se vielä lisäsi siihen että hänellä ei oo seksitauteja ja että edellisen tyttöystävän kanssa ei käyttänyt kortsua. kannattaa siis olla varovainen sellaisten vakuuttelijoiden kanssa jotka tulee afrikasta, hän oli omaksunut että kortsu on jotenki paha.

no joo ..on ne yrittänyt höukutella mut en oo suostunut ..ei se elimen koko ole varmaan rodusta kiinni ..haloo! sanoivat etten näytä suomalaiselta tytöltä ja suomalaiset tytöt on yleensä rumia..mut mä siis en

Että ihan hyvän kokosia ne ovat, EI KAIKKI, mutta osalla... luulen että keskimääräsesti afrikkalaisilla on isompi kuin esim aasialaisilla. Itse pidän siitä seikasta että afrikkalaiset ovat melkein kaikki ympärileikattuja ;-)

Enpä oo (alkanu seurustelee mieheni kans niin nuorena, ett sitä ennen vaan hätäsiä kumppaneita takana..), mut pienenä ajattelin ja vannotin, ett meen naimisiin tummaihosen kans. Niillä mm.niin ihanat huulet :). Ihan perus valkolainen kuitenkin purjehtinu elämään :)

Yhteistyössä