Minkä ikäsenä vauva löytää kätensä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapee

Vieras
Millon teillä vauvat on löytänyt kätensä niin että tarttuisi leluihin ja katselisi käsiään? Meillä vauva kohta 4-kuukautta eikä ole mun mielestä vielä löytänyt käsiään, suuhun menevät kyllä ahkerasti, mutta ei katsele eikä tartu leluihin..

Meillä oli 3kk, mut tuli kaks hammasta sillon ja ikenet oli kipeet, ni varmaan vauhditti oppimista, ku piti kaikki saada suuhunsa:) Vauvat on yksilöitä, jos ei olla neuvolassa huolissaan, tuskin tarvii olla sunkaan.

Niin mäkin oon ajatellut että kaikki aikaan et kyllä se vielä ehtii, mutta tuntuu vaan et niin monet tän ikäset kierii ja pyörii ja leikkii leluilla ja meillä ei kyllä ole vielä mitään kiinnostusta..

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Niin mäkin oon ajatellut että kaikki aikaan et kyllä se vielä ehtii, mutta tuntuu vaan et niin monet tän ikäset kierii ja pyörii ja leikkii leluilla ja meillä ei kyllä ole vielä mitään kiinnostusta..

Noh, meillä ainakin möllötetään vaan selällään lattialla, pari kertaa koittanut kääntyä mutta kun ei onnistunut niin on tainnut unohtua koko homma :D
Leluja katselee mielellään muttei kyllä yritäkään tarttua, vahingossa voi välillä huitaista.
Mutta ei mitään kiirettä isoksi, pian meidänkin vauvat juoksee ja kiipeilee kirjahyllyihin...

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:

Noh, meillä ainakin möllötetään vaan selällään lattialla, pari kertaa koittanut kääntyä mutta kun ei onnistunut niin on tainnut unohtua koko homma :D
Leluja katselee mielellään muttei kyllä yritäkään tarttua, vahingossa voi välillä huitaista.
Mutta ei mitään kiirettä isoksi, pian meidänkin vauvat juoksee ja kiipeilee kirjahyllyihin...

Kiitos sulle taas palautuksesta maan päälle :)

Yhteistyössä