?
"..."
Vieras
Ei muistaakseni ole meidän 6-vuotiaan kanssa vielä tullut puheeksi. Jutellaan kyllä sitten jossain sopivassa kohdassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
oletko sä koskaan kuullut termiä "adoptio"? Jos et, niin suosittelen kipaisemaan heti huomenissa lähimopään kirjastoon selailemaan sivistyssanakirjoja, jospa oppisit jotain uutta.Kertokaa minullekin, kun en ymmärrä, miten perheessä voi olla vain kaksi isää? Peräsuolessako se sikiö kasvoi?
Kertokaa minullekin, kun en ymmärrä, miten perheessä voi olla vain kaksi isää? Peräsuolessako se sikiö kasvoi?
Kertokaa minullekin, kun en ymmärrä, miten perheessä voi olla vain kaksi isää? Peräsuolessako se sikiö kasvoi?
Mä olen puhunut mun 1,8-vuotiaalle, vaikka tuskin ymmärtää.
Mutta haluan että kaikki tuollaiset vanhanajan "tabut" ovat arkipäivää ja niistä puhutaan niitä näitä AINA. Kyselee sitten jos jää jotain epäselväksi kun osaa ja jos kiinnostaa...
Höpöttelen muutakin, joten höpöttelen noistakin asioista. Vaikka siitä miksi bussissa se setä huuteli outoja ja haisi käsidesille.![]()
Jahas, taas alkaa vissiin väsyttää. ratkesinEn muista minkä ikäisiä lapseni olivat, en ole pitänyt mitään erillisitä- nyt puhutaan homoista- iltaa vaan vastannut sitä mukaa, kun ovat kyselleet.