V
"vieras"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hyvin pienenä;28495915:Tyttöni on nyt 17 ja ei ole mitään ongelmia aikaisin kävelemiseen lähtemisen takia. Ei silloin kukaan siitä mitään muuta sanonut kuin että onpa aikaisin. Tänä päivänä varmaan eri juttu,että tutkitaan tarkemmin
10" pyörän polkimille ylettää
Sun lapsi on varmaan ollut tosi lahjakas yleisesti liikunnassa?
Mun veli nimittäin oppi kans tosi pienenä kaiken liikkumisen. Ei kyl ihan noin aikasin, mut esim. 2,5-vuotiaana osas ajaa pyörällä ilman apupyöriä. Isompana hän oli tosi lahjakas kaikessa urheilussa, mitä tahansa kokeilikin ja hänestä tulikin huippuurheilija...
Meillä alle 2-vuotias kans yltää polkimille, mutta ei kyllä ymmärrä vielä miten poljetaan