Minkä ikäiset teillä on oppinut ajaan ilman apupyöriä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja määä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hyvin pienenä;28495915:
Tyttöni on nyt 17 ja ei ole mitään ongelmia aikaisin kävelemiseen lähtemisen takia. Ei silloin kukaan siitä mitään muuta sanonut kuin että onpa aikaisin. Tänä päivänä varmaan eri juttu,että tutkitaan tarkemmin
10" pyörän polkimille ylettää

Sun lapsi on varmaan ollut tosi lahjakas yleisesti liikunnassa?

Mun veli nimittäin oppi kans tosi pienenä kaiken liikkumisen. Ei kyl ihan noin aikasin, mut esim. 2,5-vuotiaana osas ajaa pyörällä ilman apupyöriä. Isompana hän oli tosi lahjakas kaikessa urheilussa, mitä tahansa kokeilikin ja hänestä tulikin huippuurheilija...

Meillä alle 2-vuotias kans yltää polkimille, mutta ei kyllä ymmärrä vielä miten poljetaan :D
 
[QUOTE="vieras";28496015]Sun lapsi on varmaan ollut tosi lahjakas yleisesti liikunnassa?

Mun veli nimittäin oppi kans tosi pienenä kaiken liikkumisen. Ei kyl ihan noin aikasin, mut esim. 2,5-vuotiaana osas ajaa pyörällä ilman apupyöriä. Isompana hän oli tosi lahjakas kaikessa urheilussa, mitä tahansa kokeilikin ja hänestä tulikin huippuurheilija...

Meillä alle 2-vuotias kans yltää polkimille, mutta ei kyllä ymmärrä vielä miten poljetaan :D[/QUOTE]

Aina on liikkunut paljon ja koulussa on ollut 10 oppilas liikunnassa. Oli monissa koulujen välisissä kilpailussa valittuna ja pärjäsi hyvin. Korkeus- ja pituushyppy ja juoksu oli ne lajit missä oli ja on tosi taitava. Tyttö on myös hyvin notkea. Koko ikänsä on harrastanut liikuntaa ja nyt sitten on vikellys se laji mikä on vienyt voiton vaikka koskaan ei ole voimistelua harrastanutkaan vaan panottunut ratsastamisen puolelle.
 

Yhteistyössä