A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tiedän minäkin tuttavan lapsen joka oppi 6kk ikäisenä kävelemään.
Ystävättereni muksulle tuli pahat länkisääret juurikin sen takia kun lähti kävelemään 6kk iässä.Mäkin tiedän, mutta ikävä kyllä lapsella oli selkä sitten peenä jo 14-vuotiaana. En muista, mikä se juttu tarkalleen ottaen oli, liittyi kuitenkin tuohon aikaisin kävelemään lähtemiseen. Selkä ei vissiin kuitenkaan ollut siihen tuossa iässä vielä valmis tai jotain.
Kyllä tuo melko tavatonta on.Alkuperäinen kirjoittaja hyvin pienenä;28495843:Tämähän ei nyt ihan tavatonta kuitenkaan ole ja siihen ei tarvita mitään ihmelasta.
Lapseni on kyllä tehnyt monet asiat hyvin pinenä jo esim kävelemään oppimisen, uimisen.
Jos aikaisin oppiminen on ihmelapsimittari niin sitten laseni sellainen onja ylpeä hänestä.
Mistä johtuu,että sinä et usko asiaa? Et ole ainoa, tällaisia sinunkaltaisia tapauksia on ollut aikaisemminkin,silloin kun lapsi oli pieni, kunnes näkivät itse.
Miksi hieman erilaisuutta on vaikea hyväksyä? paitsi jos on jotenkin jälkeenjäänyt
Alkuperäinen kirjoittaja hyvin pienenä;28494395:Tyttö lähti kävelemään 6kk ikäisenä![]()