minkä ikäisenä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maitoa ruvettiin maistelemaan 10 kk:n ikäisenä. Siinä samassa jugurtit viilit yms.
Kyllä korvike vaihdettiin alle vuoden ikäisenä maitoon eikä tullut mitään allergioita. :hug: :hug: :hug:

me myös 10kk ikäsenä alettiin antamaan maitotuotteita eikä vielä mitään ole tullut =) Nyt 11kk ja välillä juo nan3:sta ja välillä tavallista maitoa. Heh en oikeestaan itsekkään tiedä miksi vielä ostetaan korviketta mutta varmaan vielä se kk annetaan sitäkin ja sitten ei enää.

Mä söin odotusaikana maitohapobakteereja ja olen kuullut että se vois helpottaa vauvan maitototuttelua tai miten sen nyt kirjottais :laugh: Onko kellään vedenpitävää tietoa? Tosin söin niitä allergioiden ehkäisyyn ja ainakin vielä meidän poika on säästynyt näiltä allergioilta =)

Alkuperäinen kirjoittaja diipeli:
me myös 10kk ikäsenä alettiin antamaan maitotuotteita eikä vielä mitään ole tullut =) Nyt 11kk ja välillä juo nan3:sta ja välillä tavallista maitoa. Heh en oikeestaan itsekkään tiedä miksi vielä ostetaan korviketta mutta varmaan vielä se kk annetaan sitäkin ja sitten ei enää.

Mä söin odotusaikana maitohapobakteereja ja olen kuullut että se vois helpottaa vauvan maitototuttelua tai miten sen nyt kirjottais :laugh: Onko kellään vedenpitävää tietoa? Tosin söin niitä allergioiden ehkäisyyn ja ainakin vielä meidän poika on säästynyt näiltä allergioilta =)

Tuosta en ole kuullut,että maitohappobakteerit auttaisivat maitoon totuttelussa...mutta samoin toimin jo odotusaikana eli ennaltaehkäisevästi söin maitohappoja sekä e-epaa. Olen siis kuullut,että ne voisivat ehkäistä ainakin atopiaa vauvalla. Mun edellinen poika oli moniallerginen vauvana ja edelleen siis atoopikko ja nyt tällä nuorimmaisella (9kk ) ei ole mitään allergioita! Että en tiedä auttoivatko syömäni tuotteet vai mikä. Ja siis ihan imetysajankin jatkoin noiden syömistä ja vauvalle annoin myös maitohappobakteereita =)

Raejuustoa saanut nyt 2kk ja jogurttia 9kk iässä ja piimää kanssa (tosin se tuntuu tytöstä oudolta). Maito aloitettiin 10kk eli nyt mennään 50ml lehmän maitoa ja 150 ml NAN2.

Yhteistyössä