Minkä ikäisenä seksi yleensä loppuu suhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aino71
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aino71

Vieras
Juu on varmaan suuria eroja tässä, joillakkin loppuu jo 25v (mutta silloin kyseessä on muut syyt). Mun on aika vaikee uskoo, että kovinkaan moni 60v enää keskenään sekstailis, mutta saattaapa olla että osa sekstaileekin. Ite oon nyt 41v ja mies 44v. Seksi on selkeesti vähentynyt alkuajoista (melkein 20v sitten), mutta toisaalta jopa lisääntynyt siihen aikaan kun lapset oli ihan pieniä.

Seksi on kivaa, mutta tulen toimeen ilmankin. Aina se on kivaa kun mies lähestyy, oli sitten mielessä seksi tai ihan vaan koskettelu. Mulla sinällään se ihan seksin kaipuu on vähäisempää kuin ennen, mutta joskus kiva kun mies läpäyttää pepulle tai antaa ihan vaan sponttaanin pusun... No mitäs mieltä.

[QUOTE="ap";27196894]Seksuaalisuus ei ole, mutta kyllä se seksi vaan vähenee iän myötä. Yleensä ja keskimäärin.[/QUOTE]

Väheneminen ja loppuminen ovat eri asioita. Kyllä aika iäkkäätkin (yli 75v ) naiset kyselevät seksuaalisuuteen liittyviä asioita.

uskon kyllä että mun kuuskymppiset vanhempani harrastavat vielä seksiä kun osoittavat läheisyyttä toisiinsa paljon muutenkin :) omalla kohdalla toivoisin, että niin pitkään kun vaan mahdollista. Meillä on ollut pikkulapsiaika kaikkein "hiljaisinta" eikä ollut mielestäni iästä kiinni vaan elämäntilanteesta muuten.

Väheneminen ja loppuminen ovat eri asioita. Kyllä aika iäkkäätkin (yli 75v ) naiset kyselevät seksuaalisuuteen liittyviä asioita.

Ja kyllä yli 80 v miehet syövät erektiolääkkeitä ihan ahkerasti :)
Mikäs sen ihanampaa?

Itsekin olen 41 v ja jotenkin nyt, kun ei ole enää pieniä lapsia, joiden nukkumaan laittoon tuhraantuu koko ilta ja kaikki energia, on taas ihan uutta draivia tullut ainakin meidän seksielämään... Pahimpina aikoina seksiä oli kerran viikossa/kahdessa, nyt sitä on useamman kerran viikossa, melkein kuin suhteen alkuaikoina ;) Niin, ja yhdessä ollaan oltu 17v.

Yhteistyössä