Minkä ikäisenä lapsi voi olla iltaisin yksin kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aito ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippunee naapureista ja kavereista ja...

Mä olin ton ikäisenä yksin illat kotona. Tai siis kaverilla tai kaveri meillä tai sit painuttiin jossain pihalla. Vanhemmat pääsivät iltavuorosta kasilta.

Jos asuu jossain korvessa ja todella olisi YKSIN, ei se kai oo kivaa vielä 12-vuotiaallekaan.

Kai ton ikäiset pärjää jos on puhelin ja kaveri (sisarus?), mutta mä olisin huolissani että syövätkö ja tekevätkö läksyt vai unohtuuko ne ja koko ilta on mennyt pelatessa.

[QUOTE="jipii";30322271]No sitä sä olet tainnut suunnitella jo monta vuotta .....ja mitään ei ole tapahtunut .... tuskin siis nytkään ....[/QUOTE]

En ole voinut jättää lastani yksin iltaisin kotiin eikä päiväkoti ole antanut olla hoidossa 12 tunnin päiviä.

Niin , no nyt sie olet ollut sen 12 h / pv kaksplus palstalla..... ja pieni mökki .... ukko ei halua remontoida ....plääh ...plääh ...

Pakkoko se on lapsi heti laittaa 12 h / pv hoitoon .... jos nyt tekisit töitä ees sen 4 h / pv !!!!!

[QUOTE="jipii";30322296]Niin , no nyt sie olet ollut sen 12 h / pv kaksplus palstalla..... ja pieni mökki .... ukko ei halua remontoida ....plääh ...plääh ...

Pakkoko se on lapsi heti laittaa 12 h / pv hoitoon .... jos nyt tekisit töitä ees sen 4 h / pv !!!!![/QUOTE]

Yrittäjä ei oikein voi tehdä töitä vain 4h/pv.

Yhteistyössä