Minkä ikäisenä lapsi jokeltelee?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä jokelteli tää nuorimmainen pikkusen vajaa 2kk:n ikäsenä mutta jostain syystä se loppu kuukauden jälkeen seinään, eli ei jokeltanu enää yhtään :o Tätä hiljaisuutta kesti monen monta kuukautta ja kerkesin olla jo huolissaan mutta neuvolasta vaan sanottiin, että sillä on ollu niin kiire oppia liikkumisen taidot, että jokeltelu jäi vähemmäksi. Nyt on kova pulisemaan (ikää 1v4kk ja muutamia sanoja tulee) mutta edelleenki on huomattavasti taitavampi liikkumaan kuin "puhumaan".
 

Yhteistyössä