Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja knäite:Niin siis kyllä se istuu/roikkuu/heiluu vaikka päivän ikäisenä, mutta minkä ikäisenä olette ensimmäisen kerran istuttaneet esim ruokailua varten?
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Kun saatte LUVAN neuvolasta, älkää nyt itse ainakaan mitään tehkö ilman lupaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Meille neuvolassa sanottiin, että vasta sitten saa istuttaa, kun lapsi itse oppii nousemaan istumaan.. mietinkin tuota, että jotkut lapsethan istuu vasta 7-8kk iässä, että sinne astiko pitää vaan sitterissa hoitaa ruokailut kun ei toi meidän päälle puolivuotias vielä nouse istumaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Meille neuvolassa sanottiin, että vasta sitten saa istuttaa, kun lapsi itse oppii nousemaan istumaan.. mietinkin tuota, että jotkut lapsethan istuu vasta 7-8kk iässä, että sinne astiko pitää vaan sitterissa hoitaa ruokailut kun ei toi meidän päälle puolivuotias vielä nouse istumaan![]()
Vissiin. Meilläkin istui täysin 2kk ennenkun oppi menemään siihen asentoon. Mut esim rattaissa ei nojannut ollenkaan ja lattialla istui suorana 6kk.Oispa se ollu aika jötkäle pakottaa sitteriin yli 6kk kun ei mikään pieni ollu ja punnersi kovaa istumaan päin.
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Meille neuvolassa sanottiin, että vasta sitten saa istuttaa, kun lapsi itse oppii nousemaan istumaan.. mietinkin tuota, että jotkut lapsethan istuu vasta 7-8kk iässä, että sinne astiko pitää vaan sitterissa hoitaa ruokailut kun ei toi meidän päälle puolivuotias vielä nouse istumaan![]()