C ckckck Vieras 20.02.2015 #3 Itselläni 33 oli oikea ikä ensimmäiselle. Muilla se voi olla joku muu luku.
S "samppis" Vieras 20.02.2015 #4 Sit kun on työhistoriaa sen verran, että äitiyspäiväraha kk:ssa (brutto) on reippaasti yli 2000. Ennen sitä ei ole taloudellisesti järkevää.
Sit kun on työhistoriaa sen verran, että äitiyspäiväraha kk:ssa (brutto) on reippaasti yli 2000. Ennen sitä ei ole taloudellisesti järkevää.
L leijona76 Aktiivinen jäsen 01.06.2007 41 103 3 36 20.02.2015 #5 Itse halusin 24v..sain 31v. Aivan sopiva ikä mulle. Mutta ihmisestä ja elämäntilanteesta riippuu se koska ois hyvä aika.
Itse halusin 24v..sain 31v. Aivan sopiva ikä mulle. Mutta ihmisestä ja elämäntilanteesta riippuu se koska ois hyvä aika.
Keckman Jäsen 13.02.2015 451 16 18 20.02.2015 #6 Sit ku on, jos on, onnistunut löytämään itsensä ja itselleen sopivan kumppanin, joka myös haluaa tehdä lapsia.
Sit ku on, jos on, onnistunut löytämään itsensä ja itselleen sopivan kumppanin, joka myös haluaa tehdä lapsia.
? -.- Vieras 20.02.2015 #7 Se riippuu niin paljon monista muista asioista ku iästä. Ei tuohon ole mitään sääntöä.